{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bullterrier ejer efterlyses
  • #1   27. jul 2007 det var da utroligt... Bare der var et billede...

• #2   27. jul 2007 ja det er der desværre ikke.

Men syntes også det er utroligt.
    Man "taber" da ikke bare en hund.

• #3   27. jul 2007 Hm... Troede lige at det var Frasse, men chippen stemmer ikke overens...

Men hvis de har chippen, kan de vel finde ejeren?? Er det ikke derfor man chipper den?

Jeg kan evt tage derud og tage et billede af den. Det er jo ikke langt fra mig den opbevares...

• #4   28. jul 2007 Så har jeg besøgt ham. Billeder kan ses på min hjemmeside http://www.redbullroyales.dk/ under nyheder (klik på hans billede).

Ny poster jeg ham i england og norge, sverige samt tyskland.

• #5   28. jul 2007 Åhhh han ser da skøn ud.

For søren var en af mine to væk ville jeg da pille mig skaldet !

Og Kath, din wonder woman, skide godt gået af dig !!

• #6   28. jul 2007 Han var bare SÅ dejlig! Og mit hjerte blødte, da jeg skulle gå fra ham. Han var SÅ kær og rolig. Lige til at tage med hjem.

Det var fedt at jeg måtte se ham, han stod stadig på politi gangen.

Så nu håber vi at det giver pote, stakkels lille mand. smiley

• #7   28. jul 2007 Ja det er sørme sørgeligt............

Forstår bare ikke hvorfor ejermanden ikke har sat himmel og hav i bevægelse !!

• #8   28. jul 2007 Jeg tror han så bliver vurderet om han så er egnet til omplacering.

• #9   28. jul 2007 Tja synd er det, men der står jo mange hunde rundt omkring på intenater.

Men det gør ekstra ondt når det nu er en Buller.
    - Og skal han evt omplaceres håber jeg inderligt det bliver til et godt sted.

Men regner så sandelig med Katherines eftersøgning omkring Dk giver pote !!

-For han skal da hjem til hans Moar igen c",)

• #10   28. jul 2007 Vi har 5 dage fra han blev indleveret til at finde hans ejere. Ellers vurdere de om han er egnet til adoption. -Eller aflivning. Han virkede nu super sød og venlig, så tror på det første.

Der er ikke registreret nogen ejer på ham i DK- eller Sverige eller Norge!

Nu er jeg i gang med Tyskland - England og Østlandene. Jeg er selv overbevist om at han er importeret fra et af østlandene... Derfor chippen, og typisk ingen oplysninger. (Har oplevet dette ved en amstaff også.)

Så nu venter vi i spænding, om ikke der er nogen der melder sig som hans ejer.

• #11   28. jul 2007 Vi håber på det lykkedes !!

• #12   28. jul 2007 Så er der sendt ud til Belgien, Holland og Østrig også.

• #13   28. jul 2007 Med tak fra andre Bull Terrier kenneler i Dk, håber vi på at kunne finde frem til noget. Eller håbe på at en af os selv kan opbevare ham indtil hans ejere dukker op. Han er i super flot stand, så tror helt sikkert at der er nogen der savner ham!

• #14   28. jul 2007 ihhh send ham bare herover da c",)

Om der er 2 eller 3 er et fedt *GG*

• #15   28. jul 2007 Vi håber på en løsning til hans bedste. Og Tanja, havde jeg ikke stået med en Lola som føder indenfor de næste 5 dage, så havde jeg huset ham indtil ejeren dukkede op.

smiley

Tænker bare på ham så tit. Stakkels, stakkels buller...

• #16   28. jul 2007 Det tvivler jeg slet, slet ikke på Katherine.

c",) Og jeg glæder mig til pics af Lola babyer.

• #17   28. jul 2007 Tanja: Det ved jeg godt. smiley
    Ja, jeg kan heller ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig til at se de små bøller. Mine erfarne venner, spår at det bliver tirsdag hun føder. smiley Og jeg er alene med hundene til torsdag. Så det... er bare alle tiders... :-S

Jeg tænkte på om ikke det ville være smart at sætte en "poster" op ude ved den købmand hvor Buller blev fundet? Hvis der er nogen i områden som kender til ham, er det jo sandsynligt at de vil handle der.
    Prøver at se om jeg kan køre derud på mandag og sætte en op. smiley

• #18   29. jul 2007 God ide´........

Og lykke til Lola Moaren når hun skal igang med den hårde tjans at føde buller babyer c",)

• #19   30. jul 2007 Puha, det er trist at se ham bagved tremmer, men jeg håber godt nok at han snart får et nyt hjem. Hvis ejeren ikke har sat himmel og jord i bevægelse for at få ham fundet, så er han nok bedst tjent med en ny familie.

Ikke flere hanhunde her - desuden tror jeg mine malinois ville gå hjemmefra hvis Fifi pludselig var der i dobbelt-dosis ;o)

• #20   30. jul 2007 Katherine noget nyt?

Er der nogen der har reageret ?

• #21   30. jul 2007 Hej alle buller-venner.

Så er jeg endelig hjemme igen.
    Jeg hentede Vivi (som har Leo's far) og sammen kørte vi rundt og satte en masse "posters" op i området hvor han blev fundet. Vi kunne derefter køre derud og besøge ham.
    Men, han var blevet hentet af en ung gut som sagde det var hans hund. De beder ikke om dokumentation for ejerskab, så de notere kun fyrens cpr nr. og udlevere hunden til ham!! Ikke engang en bøde for manglende registrering i Dansk Hunde Register eller noget som helst... Så føler man sig sq lidt til grin. Alle og enhver kan jo så tilsyneladende erklære sig for ejer af et hvilket som helst indleveret dyr...

Det var for langt ude...

knus Kath!

• #22   30. jul 2007 Vil godt lige sige tak til alle som har gjort deres for at hjælpe, fra hele europa stort set! Det er fedt at vide vi kan stå sammen og hjælpe bullere i nød!

smiley

• #23   30. jul 2007 <b> Sikke noget forbandet svineri !!!!

</b> Det vil sige alle kunne have hentet ham................

• #24   30. jul 2007 *GG* Og at du takker hele europa herinde ser de vidst ikke *Fnis*

Men bliver en af mine væk en dag, ved jeg da hvor jeg skal henvende mig.

• #25   30. jul 2007 Jeg har skam mailet til alle som har hjulpet med at søge efter hans ejere. At jeg takker dem herinde, nej det ser de ikke. Men så ved andre at mange har hjulpet. Det er et forbavsende netværk af buller ejere og elskere som europa over, var villige til at samle penge ind for at købe ham fri osv.

:o)

Kath.

• #26   30. jul 2007 Ja det er super flot c",)

Og fik skam også din fine mail.....
    *Klapper *

Du er nu en pedistal værdig !

Kommentér på:
Bullterrier ejer efterlyses

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce