{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

lille ny på vej {{forumTopicSubject}}

så er der en lille ny på vej - iih hvor er det spændende.. glæder mig bare så meget - det er godt nok ikke en cavalier som vi er meget glade for - man Maggie synes vi skal have en legekammerat og denne gang lægger vi stor vægt på ikke at få en hund som fælder lige så meget...
Men tjek ham ud - der kommer selvfølgelig flere billeder senere... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lille ny på vej
  • #1   30. jul 2007 ja efter lige at have støvsuget for 3. gang på en uge, så er jeg ganske enig - øv de fælder altså en del...

overvejer en Ruby næste gang - synes ikke de fælder nær så meget - det er 90 % hvide hår jeg støvsuger op : (

• #2   31. jul 2007 hej,Xelma fældede også som død og helvede i sær efter sin fødsel hun var faktisk partiel hårløs,men så fik jeg et godt råd,ved ikke om jeg må nævne produktet?? men hun fælder overhovedet ikke---hun er tricolor,og så er der baby ,Aslan, han er Blenheim og han fælder--lidt han er 5 mdr,men 1x støvsugning om ugen er nok i øjeblikket,jeg afventer efterårsfældningen,der så samtidig bliver den store hvalpe-unghundefældning for Aslans vedkommende.-----
    Men som min mor altid siger:Enten har man et rent hjem eller også har man dyr

• #3   31. jul 2007 Tillykke med den lille ny. :o)

Jeg elsker også cavalieren, og har også haft en indtil for kort tid siden.

Med hensyn til fældningen, så bør de ikke fælde så meget.
    Hvis de fælder meget, kan det skyldes flere ting. Det kan være de får det forkerte foder. Det kan forårsages af stress eller af smerter (som giver stress).

Min Lucky blev fodret med eaglepack og råt, han blev tjekkes hos en kiropraktor for smerter hvert halve år, og så havde jeg lagt en nøje træningsplan, så han ikke blev stresset af understimulering eller overstimulering.
    Jeg redte ham en gang om ugen, og jeg havde ikke nogen problemer med fældning, kun når han var hos dyrlægen, så fik han akut stress, og fældede som bare pokker, men det gik over, så snart vi kørte derfra igen :o)

• #4   3. aug 2007 Ja Gizmo fælder også af helved til og har altid gjort det og det har intet med smerter eller stress eller foder at gøre.... Det ligger bare til racen...

• #5   3. aug 2007 jeg passer i øjeblikket,ud over mine egne 2 cavalier en ekstra,og han fælder altså heller ikke,nu har jeg passet ham i 13 dage,og jeg behøver ikke at støvsuge mere af den grund,pt støvsuger jeg x1 ugl.,og vi har ikke nullermænd

Kommentér på:
lille ny på vej

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce