{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

HD/AD - alder? {{forumTopicSubject}}

Hej!!

Hvor gammel skal hunden være, før man kan se, om den har udvilket HD/AD??

Vores Nicki går nemlig mærkeligt, specielt når han går på perlesten. Jeg ville umidbart mene, at han "bare" er lidt ømtået, men min far er ikke sikker på, at det "kun" er perlestenene, der gør det. Så vi tænkte på, hvor tidligt man kan se HD/AD på hunde? Han er 9 mdr gammel.

Vi håber selvfølgelig det ikke er HD/AD, men risikoen er der jo, desværre smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HD/AD - alder?
  • #1   5. aug 2007 Almindeligvis laver man forfotograferingen når hunden er et halvt år (når vi snakker om schæfer) og den endelig fotografering når den er et år.

Så det kan sagtens konstateres nu - men kan endnu ikke udelukkes.

Der er dog et væld af andre muligheder, som er mere sandsynlige..

Men er i tvivl, så smut er en tur til dyrlægen :o)

• #2   5. aug 2007 lidt over et år, så er det bedst at få røgent, men man kan forfotografere når de er lidt 6 måneder. Blev min ældste tæve, nu venter vi bare på hun bliver et år

• #3   5. aug 2007 hejsa de skal være 1 år før man kan vide om de har det
    og det skal du til dyrelægen med så han kan tage røngen af din hund
    der er en anden mulighed hvis din hund ikke er så gammel så kan det muligvis også være vokseværk
    men tag en snak med din dyrelæge

• #4   5. aug 2007 Oftest når de er 1år, men ikke alle hunde er færdige der, resultatet kan nå at forbedre sig til hunden bliver 2år..

• #5   5. aug 2007 Ok.. Jeg tænkte mere på, at hvis vi fik ham til røgnten nu, kunne dr. dyr så konstatere HD/AD, hvis det er der?

Vi blev bare lidt urolige, da han i den seneste tid, ikke har været glad for at gå på vores gårdsplads, som er fuld af perlesten.. Han er heller ikke så aktiv, som han plejer, men det kan jo også sagtens være varmen..

Jeg er nok bare en "pylermor" over ham, vil bare ikk miste en 3. hund på under 1 år..

Nå ja, det er sikkert bare vokseværk, men tror far og jeg tager ham hen til dr. dyr i morgen, måske..

• #6   5. aug 2007 Kan meget vel være vokseværk..
    Dyrelægen kan ikke endeligt sige om han har HD, men man kan få et indblik i hvordan det ser ud nu og hvordan det formentlig bliver når han er færdig..

• #7   6. aug 2007 Det med vokseværk.. Kan det også være det, selvom han heller ikk har den store lyst til at spise??

Eller rettere, han vil ikke spise sine hovedmåltider, men godbidder, de gode!

• #8   6. aug 2007 Det med ikke at spise kan være varmen....

• #9   6. aug 2007 Nej, for han har gjort det i noget tid nu.. Han skal nærmest overtales til at spise sin mad. Vi har prøvet både med og uden vand i selve foderet. (Det er tørfoder)

• #10   6. aug 2007 Hmm, Jeg ville tage en tur til dr. dyr bare for en sikekrheds skyld... Men er nok også bare mig smiley

Kommentér på:
HD/AD - alder?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce