{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Velkommen
  • #1   15. aug 2007 Hej Christina
    Tak for indbydelsen - rigtig godt initiativ smiley
    Hilsen Karina

• #3   15. aug 2007 Tak skal du have.
    Lad os håbe at der kommer noget "fællesskab" mellem os sheltie ejere, for je synes det er meget sjældent jeg ser sheltie ejere online på HG. Synd, vi kunne ellers have det skide hyggeligt og arrangere noget osv..

• #4   15. aug 2007 Koda ligger fint i sin kurv og tager sig en morfar, men det er også begrænset hvad han har sovet siden kl 630 i morges smiley
    - så det er ikke meget jeg har fået lavet i dag.
    Tror nok vi skal få nogle hyggelige timer til at gå her, det er jo altid lækkert at snakke om ens kære smiley

• #6   15. aug 2007 Sonja og Jeg har lige gået en tur, hun er blevet dygtig til at gå pænt så behøver ikke snor på hende her i et villa kvarter, men selvfølgelig har man jo på når man går ude ved de store veje hvor der hele tiden kommer bilen..
    Så nu ligger Sonja vist e sted og flader ud og får sig også en morfar:)
    Går i til træning med ham?

• #7   15. aug 2007 Hej Nanna. Godt du vil være med i gruppen:)
    Jeg skal ikke til udstilling. Har aldrig været det men skal gå til lidt ringtræning og ses med min opdrætter så hun kan hjælpe mig til at komme med til juleudstillingen til november. kommer du der?

• #9   15. aug 2007 smiley Vi kommer ikke til Køge hehe.

Vi går ikke til træning endnu, da der ikke er plads på hold endnu (selvom han var meldt til inden vi fik ham hjem)
    Så snart det er muligt, så skal vi i gang, men indtil da, så må vi nøjes med stuetræning smiley

• #11   15. aug 2007 Halløj, så slap i alligevel ikke for mig.. smiley

• #12   15. aug 2007 Hej Søster HD fra Kjøbenhavner.. Velkommen til:)

Jeg har gået til hvalpemotivation med Sonja og så har jeg gået til kørekort til hund på bronze-niveau hvor vi var den eneste på vores hold bestod:) og vi var alligevel over 20 hunde på holdet og der var kun en anden sheltie og ellers var det bare alle mulige andre hunde fra sankt til border terrier..

Sonja kommer fra Kennel Bakkelandet, en kennel mellem århus og silkeborg egnen. Kender du den?
    Hvor kommer jeres hunde fra?

• #14   15. aug 2007 Mange tak Christina
    Watson er fra Bubbly (han hedder Bubbly Cæsar på papiret) i i Gilleleje, og vi træner Agility i DAF kbh, ved bispebjerg st.. Vi gik på hvalpehold i Albertslund hos vestegnens hundeskole, og derefter fortsætterhold hod DKK bellahøj, men jeg har valgt at holde mig til Agility for nu da jeg ikke har råd til flere hold pt. (men det kommer)

• #15   15. aug 2007 Nu er jeg osse inde smiley
    - Havde selv tænkt på en gruppe med Sheltier, det er jo som sagt verdens dejligste race smiley

• #16   15. aug 2007 Velkommen xmandahenriksen og gangsta dejligt med flere og flere medlemmer. oprettede denne her gruppe fordi jeg savner at snakke med folk og ses med folk med samme race.. Så dejligt at i accepterede:)

• #17   15. aug 2007 Nanna P:
    Ja kender også godt shellove fra hjemmesiden sheltie.dk.
    Nej den hjemmeside er ikke blevet opdateret siden de fik det først kuld som hedder kuld A. Min lille sonja er fra kuld B og hedder Bakkelandet's born beauty. jeg er ved at lave baby billeder af hende på min profil og der kan du se hende og hendes søskende, hvis det interesserer.
    Jeg skal også helt sikkert have en til, men vil gerne have en af sonjas hvalpe så. Men hun skal først have hvalpe om 4 år når jeg er færdig med uddannelse.

Vi skal med til juleudstillingen jo og håber at blive avlsgodkendt, og selvfølgelig blive international champion som min opdrætter har lovet mig med Sonja, hehe. men det skal jo lige prøves først at komme til udstilling og se om det er noget for Sonja.

• #18   15. aug 2007 Hej Karina:

Hvordan går det så nu med den lille Koda.? Synes han er noget så bedårende! Hvordan går det med pottetræningen:)

• #19   15. aug 2007 Hej Christina.

Det går rigtig godt, han tisser meget sjællent inde, går selv til døren, så det er kun når vi ikke er opmærksomme nok at han ligger en lille pøl. Og heldigvis er det på klinkerne lige ved døren.
    Om natten vækker han os, så jeg vil sige at det bare går derud af smiley

Jeg har lige et spørgsmål mht. ørerne. Vi har været lidt sløsede med at holde dem bukkede, så vi skal ha fundet på noget, så de bliver der. Vi kan sagtens folde dem, men de bliver der ikke ret længe - har du en ide?

• #20   15. aug 2007 Okay, så er han da rigtig dygtig! Vores var først total renlig da hun var 4 mdr.
    Jeg købte noget der hed hundeøresalve, noget tyggegummi agtig ligende noget, lidt hen ad det som hedder skoletyggegummi, til at sætte plakater op på væggen med, men anyway så købte keg det og klistrede det i ørespidserne til de hang som jeg ville have dem, og så sidder de bare der, og så stivnes ørerne på den måde du gerne vil have dem til at være med jo ældre han bliver. Hans høre er vel ikke helt begndt at stritte som schæferører endnu?

• #21   15. aug 2007 Tak for invitationen!

Jeg ser frem til at udveksle erfaringer om vores små vidunder...

Heidi

• #22   15. aug 2007 Christina
    Nej, de stritter ikke helt, men det er tæt på.
    Ved du hvor jeg kan finde det?

• #23   15. aug 2007 Jeg ringede til skanderborgs dyreapotek og bad om det, og så sendte de det hjem til mig.

• #24   15. aug 2007 Ok. jeg har søgt lidt på nettet, og kan ikke rigtig finde noget.. Vil prøve at ringe til dyrlægen eller noget i morgen..
    Er du taget til Odense? -Kan du undvære hende?
    Hvad skal du studere?

• #25   15. aug 2007 hejsa
    1000 tak for indbydelsen ..

• #26   15. aug 2007 Hejsa.
    Du skal ringe til skanderborg apotek på 8793 9000 og så bede om dyreapoteket, så bliver man stillet om, tror jeg nok. Jeg vidste ikke bedre da jeg ringede og bad om hundeøresalve og så sagde damen i telefonen vist nok at hun ville stille mig om til det. Så det vil jeg da også gøre hvis jeg var dig.

Jeg skal starte på min uddannelse som folkeskolelærer på mandag, men har først lejligheden fra 1 september i Odense sammen med min kæreste. Så de 4 dage jeg skal i skole de første 14 dage kan jeg bo ved min kærestes forældre som bor lige uden for odense. Så det bliver ikke noget problem.

Hvad med dig? Kan se du er lidt ældre. Hvad laver du? Har du ferie, nu hvor du er hjemme ved Koda?

• #27   15. aug 2007 Jeg har altså bare brugt alm tyggegummi (sukkerfri) i ørespidserne.. det falder ud af sig selv når det ikke kan mere og koster ingenting.

• #28   15. aug 2007 Det prøvede jeg også, men det klistrer ikke godt nok, det faldt ud for mig. Og hundeæreslaven er også kun klistret den første time så bliver det stift og forsvinder af sig selv.

• #29   15. aug 2007 Jeg vil forsøge mig frem - det bliver nok med alm. tyggegummi, indtil jeg modtager det fra skanderborg smiley
    Hvordan sætter i det på? bare i spidsen, så det tynger eller hva?
    Undskyld mine lidt klodsede spørgsmål, men er temmelig grøn inden for dette emne :s

• #30   15. aug 2007 Jeg sætter det i hårene på undersiden af spidsen.. Et halvt stykke i hvert ørespids

• #31   15. aug 2007 ok..
    tak for hjælpen søs smiley

• #32   18. aug 2007 Hej smiley

Og tak for indbydelsen.. Dejligt at kunne snakke med flere om de dejlige hunni'er.. smiley

• #34   22. aug 2007 Ja, så har jeg også meldt mig ind på gruppen :-)))

Et lille tip mht. ører, prøv plakatklister, specielt hvis man skal på udstilling, for det er til at tage ud igen.

Men pas på ikke at få for meget tyngde i øret, det kan have næsten modsat effekt, hvis man tynger for meget.

Har man ikke lige noget til at komme i øret, af de specialprodukter, så kan man bruge lidt olie, komme det på ørespidsen. og komme lidt kartoffelmel på.

Hilsen
    Lone

• #35   22. aug 2007 Hej allesammen.
    Ja så er Elvis i huset!!

Dejligt at høre, at vi ikke er de eneste, der putter tyggegummi i øret på vores hund. Folk kigger mærkeligt på os, når vi fortæller, hvad det er, der hænger i hans ører smiley

Tak for invitationen og godt initiativ!
    Sheltien er en dejlig race!!

• #37   22. aug 2007 jeg ved ikke om den med BM og store ører passer, men e største jeg har set herhjemme sidder på Poulsgaard hundene, og dem jeg har set er zobel

• #39   23. aug 2007 Ja, der findes en del bm med store ører, men det har ikke noget at gøre med farven, men linjerne der er avlet ud fra.
    Og der findes også helt sikkert både zoble og tric med kæmpe ører.

• #40   23. aug 2007 Nu spørger jeg måske dumt... men hvad vil det sige, når du (Søster HD-A ¤ Kbh K ¤) siger "Poulsgård hundene"?
    Min hund hedder oprindeligt Poulsgård be my Aschley...

• #41   23. aug 2007 Karin

at jeg synes at Poulsgaard hundene generelt har større ører end mange af de andre. Ikke nødvendigvis alle Poulsgaard hundene, men en del af dem jeg har set synes jeg var store (men jeg har også en med ret små ører)

• #42   23. aug 2007 Sorry.. læste dit spørgsmål forkert.. Jeg mener hunde fra kennel Poulsgaard, som din egen. smiley

Kommentér på:
Velkommen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce