1.488 visninger
|
Oprettet:
Velkommen {{forumTopicSubject}}
Hejsa Alle Sammen og Hjertelig Velkommen til vores egen gruppe med kun Sheltier.
Jeg håber der vil komme mange flere medlemmer til som dagene går og folk ser de er blevet inviteret ind i gruppen.
Håber vi får nogle gode debatter om vidunder vovserne!
Kærlig Hilsen Christina
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 15
Tak for indbydelsen - rigtig godt initiativ
Hilsen Karina
dec 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 469 Svar: 4.717
Lad os håbe at der kommer noget "fællesskab" mellem os sheltie ejere, for je synes det er meget sjældent jeg ser sheltie ejere online på HG. Synd, vi kunne ellers have det skide hyggeligt og arrangere noget osv..
aug 2007
- så det er ikke meget jeg har fået lavet i dag.
Tror nok vi skal få nogle hyggelige timer til at gå her, det er jo altid lækkert at snakke om ens kære
dec 2006
Så nu ligger Sonja vist e sted og flader ud og får sig også en morfar:)
Går i til træning med ham?
dec 2006
Jeg skal ikke til udstilling. Har aldrig været det men skal gå til lidt ringtræning og ses med min opdrætter så hun kan hjælpe mig til at komme med til juleudstillingen til november. kommer du der?
aug 2007
Vi går ikke til træning endnu, da der ikke er plads på hold endnu (selvom han var meldt til inden vi fik ham hjem)
Så snart det er muligt, så skal vi i gang, men indtil da, så må vi nøjes med stuetræning
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
dec 2006
Jeg har gået til hvalpemotivation med Sonja og så har jeg gået til kørekort til hund på bronze-niveau hvor vi var den eneste på vores hold bestod:) og vi var alligevel over 20 hunde på holdet og der var kun en anden sheltie og ellers var det bare alle mulige andre hunde fra sankt til border terrier..
Sonja kommer fra Kennel Bakkelandet, en kennel mellem århus og silkeborg egnen. Kender du den?
Hvor kommer jeres hunde fra?
mar 2006
Watson er fra Bubbly (han hedder Bubbly Cæsar på papiret) i i Gilleleje, og vi træner Agility i DAF kbh, ved bispebjerg st.. Vi gik på hvalpehold i Albertslund hos vestegnens hundeskole, og derefter fortsætterhold hod DKK bellahøj, men jeg har valgt at holde mig til Agility for nu da jeg ikke har råd til flere hold pt. (men det kommer)
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 2.066
- Havde selv tænkt på en gruppe med Sheltier, det er jo som sagt verdens dejligste race
dec 2006
dec 2006
Ja kender også godt shellove fra hjemmesiden sheltie.dk.
Nej den hjemmeside er ikke blevet opdateret siden de fik det først kuld som hedder kuld A. Min lille sonja er fra kuld B og hedder Bakkelandet's born beauty. jeg er ved at lave baby billeder af hende på min profil og der kan du se hende og hendes søskende, hvis det interesserer.
Jeg skal også helt sikkert have en til, men vil gerne have en af sonjas hvalpe så. Men hun skal først have hvalpe om 4 år når jeg er færdig med uddannelse.
Vi skal med til juleudstillingen jo og håber at blive avlsgodkendt, og selvfølgelig blive international champion som min opdrætter har lovet mig med Sonja, hehe. men det skal jo lige prøves først at komme til udstilling og se om det er noget for Sonja.
dec 2006
Hvordan går det så nu med den lille Koda.? Synes han er noget så bedårende! Hvordan går det med pottetræningen:)
aug 2007
Det går rigtig godt, han tisser meget sjællent inde, går selv til døren, så det er kun når vi ikke er opmærksomme nok at han ligger en lille pøl. Og heldigvis er det på klinkerne lige ved døren.
Om natten vækker han os, så jeg vil sige at det bare går derud af
Jeg har lige et spørgsmål mht. ørerne. Vi har været lidt sløsede med at holde dem bukkede, så vi skal ha fundet på noget, så de bliver der. Vi kan sagtens folde dem, men de bliver der ikke ret længe - har du en ide?
dec 2006
Jeg købte noget der hed hundeøresalve, noget tyggegummi agtig ligende noget, lidt hen ad det som hedder skoletyggegummi, til at sætte plakater op på væggen med, men anyway så købte keg det og klistrede det i ørespidserne til de hang som jeg ville have dem, og så sidder de bare der, og så stivnes ørerne på den måde du gerne vil have dem til at være med jo ældre han bliver. Hans høre er vel ikke helt begndt at stritte som schæferører endnu?
aug 2006
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 242
Jeg ser frem til at udveksle erfaringer om vores små vidunder...
Heidi
aug 2007
Nej, de stritter ikke helt, men det er tæt på.
Ved du hvor jeg kan finde det?
dec 2006
aug 2007
Er du taget til Odense? -Kan du undvære hende?
Hvad skal du studere?
jul 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 51 Svar: 181
1000 tak for indbydelsen ..
dec 2006
Du skal ringe til skanderborg apotek på 8793 9000 og så bede om dyreapoteket, så bliver man stillet om, tror jeg nok. Jeg vidste ikke bedre da jeg ringede og bad om hundeøresalve og så sagde damen i telefonen vist nok at hun ville stille mig om til det. Så det vil jeg da også gøre hvis jeg var dig.
Jeg skal starte på min uddannelse som folkeskolelærer på mandag, men har først lejligheden fra 1 september i Odense sammen med min kæreste. Så de 4 dage jeg skal i skole de første 14 dage kan jeg bo ved min kærestes forældre som bor lige uden for odense. Så det bliver ikke noget problem.
Hvad med dig? Kan se du er lidt ældre. Hvad laver du? Har du ferie, nu hvor du er hjemme ved Koda?
mar 2006
dec 2006
aug 2007
Hvordan sætter i det på? bare i spidsen, så det tynger eller hva?
Undskyld mine lidt klodsede spørgsmål, men er temmelig grøn inden for dette emne :s
mar 2006
aug 2007
tak for hjælpen søs
maj 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 15
Og tak for indbydelsen.. Dejligt at kunne snakke med flere om de dejlige hunni'er..
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 13 Svar: 172
Et lille tip mht. ører, prøv plakatklister, specielt hvis man skal på udstilling, for det er til at tage ud igen.
Men pas på ikke at få for meget tyngde i øret, det kan have næsten modsat effekt, hvis man tynger for meget.
Har man ikke lige noget til at komme i øret, af de specialprodukter, så kan man bruge lidt olie, komme det på ørespidsen. og komme lidt kartoffelmel på.
Hilsen
Lone
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Svar: 2
Ja så er Elvis i huset!!
Dejligt at høre, at vi ikke er de eneste, der putter tyggegummi i øret på vores hund. Folk kigger mærkeligt på os, når vi fortæller, hvad det er, der hænger i hans ører
Tak for invitationen og godt initiativ!
Sheltien er en dejlig race!!
mar 2006
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 13 Svar: 172
Og der findes også helt sikkert både zoble og tric med kæmpe ører.
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Svar: 2
Min hund hedder oprindeligt Poulsgård be my Aschley...
mar 2006
at jeg synes at Poulsgaard hundene generelt har større ører end mange af de andre. Ikke nødvendigvis alle Poulsgaard hundene, men en del af dem jeg har set synes jeg var store (men jeg har også en med ret små ører)
mar 2006
Velkommen
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside