Fotograferne

Fotograferne

Medlemmer: 328
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installering af komfur 630 kr.
  • Skift af aqaustop og indsætning af maskine 600 kr.
  • Fjernelse af jord 3.499 kr.
  • Elektriker - opsætning og tilslutning af lysskinne 1.650 kr.
  • Samlet Ikea køje seng 625 kr.
  • Ordne have 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sorte hunde..
  • #1   19. aug 2007 Mit eneste trick er at fotografere dem i højt solskin ;o)Og så må hundene gerne være våde *g*

Mit største problem er at få et billede, hvor både Gilbert og Binka bliver gode..

Enten bliver Binka en lille sort klump, eller også bliver Gilbert totalt overeksponeret..

• #2   19. aug 2007 Du skal snyde din lysmåler ... det gør du ved at underbelyse dit billed en anelse , modsat hvis du skal fotografere hvide objekter her overbelyser du smiley

• #3   19. aug 2007 Ulla ..når du kigger ind i søgeren , kan du se at lysmåleren gerne skulle stå på 0 . Det er her du enten ændrer din blænde eller lukkehastighed , så lysmåleren går i min eller plus ..Og du vælger det ene eller andet mht blænde eller lukker afhænger af hvilken af de 2 du priorterer .

• #4   26. aug 2007 Har billleder af sort hund på profil, du er velkommen til at kigge smiley

Kommentér på:
Sorte hunde..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce