{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg har det problem at min hund Ticco bliver ved at æde mine ting. Dvs Møbler, mobil tlf, fjernbetjeninger, tøj!. Det er alt han æder. Men det er kun når han er alene. Der er nogen der siger det er fordi han keder sig at han gør det, MEN han har altså en kæmpe kasse med alt hvad hjertet begære. Der er tyggeben, tov, pivdyr, aktivitets bold, og bamser. Og jeg synets jeg motivere ham fint på de gåture han får. Hvad mere skal man give? Det er virkelig at et problem for mig at håndtere, og er faktisk kommet så langt at jeg overvejer at komme af med ham. Jeg er glad for min hund og ville være ked af at skulle af med ham, men kan ikke holde til at mit hjem bliver smadret mere. Nogen der har gode råd til hva man kan gøre?

Vh Bianca


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp
  • #1   26. aug 2007 Hey, det lyder da godt nok træls!

    Misty gjorde det da hun var mindre men der er slet ingenting nu, og ej heller når hun er alene hjemme et fremmed sted. Så der er da et håb her smiley

    Hvad jeg lige gjorde puhaaa, det kan jeg ikke rigtig huske men jeg ved da ihvertfald at jeg tg hende med over og viste hende det hun havde lavet af ulykker og tro mig hun mærkede straks at jeg ikke brød mig om det... ved godt folk siger man ikke må skælde ud når skaden er sket men altså det jo åbenbart forskelligt fra hund til hund for Misty forstår det udemærket...

    Ellers så har jeg en fin gummi kugle hvor der er godbider i.. hun er dog blevet hardcore til at få dem ud men så propper jeg jo bare større godbider i...

    Det jo fordi de ikke ret så godt kan lide at være alene hjemme. Et bur kunne være en løsning men det har jeg desværre ikke så meget forstand på.

    Ja ved ikke om noget kan hjælpe eller om du har fået hjælp men det var da ihvertfald mn besvarelse smiley


  • #2   27. aug 2007 Jamen mange tak for dit svar og din måde og prøve at hjælpe. Ticco ved også også godt hvad han må og hvad han ikke må. har han lavet noget fy når jeg kommer hjem hilser han ikke på mig, men går direkte i sin kurv eller andet sted væk fra mig. Og når han så endelig kommer hen til mig gør jeg det du skrev. med at fortælle på en hård måde at man ikke er vild med det han har lavet. Han har også den boldt der, men gider den kun når jeg er hjemme på trods af han ser mig fylde den inden jeg går og sætter den foran ham. Det med bur har jeg prøvet. men han brænder helt af og gør skade på sig selv... og naboer klager og hylen og gøen. Så det vil jeg heller ikke prøve igen. Kender du evt nogen med samme problem?

Kommentér på:
Hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce