{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Agility...! {{forumTopicSubject}}

Diva skal starte til agility på søndag ( har kun snakket om det i et år) men NU skal det være, jeg glæder mig meget til at se hvor villig hun er til at lave de forskellige ting og om hun kan holde koncentrationen.
Jeg er gået igang med at træne zigzag mellem benene og det går over al forventnig + hun også har lært plads (enda helt op af benet) WOW...
Diva er selvfølgelig også lige krydset de to år og jeg syntes at kunne mærke hun nu, gerne VIL trænes..(tidligere har det været MEGET op og ned).

Da jeg skulle finde et sted og træne så jeg der var en del på Amager, jubii ikke så langt væk, men men "i denne klub har vi besluttet ikke at træne muskelhunde" øv for F..... da også.
Så vi kører til shæfferhundekluben i Roskilde, hvor de med de samme sagde ja. Så nu må vi bare se hvordan Dullen klarer sig..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Agility...!
  • #1   26. aug 2007 Håber det går godt . Godt i fandt en muskelhundeklub .. d:

• #2   27. aug 2007 Godmorgen !!

Jeg må også sige at Asta, er på vej til 2 år her d. 2. sept. og hun er meget mere koncentreret og ser ud til nogen gange at have lyst til at gøre de ting man beder hende om. Førhen kunne du se på hende at hun tjekkede om man mente det man sagde fuldstændigt, 100 %, uden tvivl, med hjertet, og om verden ville bryde i brand hvis hun ikke gjorde det. Måske damen bare er ved at blive voksen og følsom.. Tænk hvis hun IKKE ville være pauseklovn mere til hundetræning.

Ha en dejlig dag og held og lykke..

• #3   29. aug 2007 Diva var jo et vidunder til træningen...:-D hun mente godtnok at tunnellen da måtte være til at lege med da vores træner skulle rette den ud hehe..
    Men både spring, vippe, A og den der hvor de går på et højt smalt stykke der vadede hun bare derudaf (han spurgte om vi havde prøvet det før) mange hunde er lidt usikre når de skal gå højt oppe på noget smalt og gør det langsomt men ikke Diva.
    Zigzag var dog det eneste hun virkelig ikke kunne se formålet med, kan godt forstå hende lidt.

Jeg er meget stolt af min lille prinsesse..!

Asta's mor. jeg tror det meget normalt de bliver lidt mere træningsvillige når de krydser de to år, har ihvertfald hørt det fra mange. Men du skal ikke være bage for om hun skulle lægge klovnen fra sig, Diva brugte halvdelen af ventetiden på at trække sig rundt i forbenene på græsset og med bagbenene hængene efter sig som en frø og jeg måtte hive hende i selen op på alle fire når det var hendes tur, til morskab for de andre.

puha det var et helt lille esay jeg fik lavet der..

Kommentér på:
Agility...!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce