{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Honey ER drægtig {{forumTopicSubject}}

Så gik turen til dyrlægen i dag - og han kunne bekræfte at Honey er drægtig. Det anede os - for hun har ændret adfærd en del. Er mere træt - tigger og er meget madsyg, hvor hun plejer at være smårspisende.

Så det er godt nok spændende.

Og så går det lige pludselig stærkt - om kun 5 uger, har hun termin. Hvor er jeg bare spændt på, hvad der kommer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honey ER drægtig
  • #1   4. sep 2007 Hej tillykke med det, hvem er hun parret med??? spørger fordig jeg er interseret i en tævehvalp, man skal jo være tidligt ude hvis man vil have fra de gode steder, som du kan se i min profil så har jeg 3 hunde hvoraf de 2 er collier men vil gerne have en tæve mere, du er velkommen til at spørge mig om alt mugligt, her skal hvalpen nok få det godt, håber og høre fra dig. Venligst Mona

• #2   4. sep 2007 Hej Mona!

Du kan prøve at se min hjemmeside - der står om del om både mor og far - og der er billeder af dem smiley

(link fjernet)

Men det er Bonsoirs Artax, som er far. Jeg ved ikke om du kender ham, men han er en utrlolig deljlig hund, med et lækkert temperement.

Er årsagen til du søger en tæve, at du også ønsker at avle på dem ?

Skal da lige have tjekket dine hunde smiley

Mange hilsener,
    Nette

• #3   4. sep 2007 Har lige været inde på din hjemme side og må sige interressen er absolut ikke blevet mindre af det, hold da op nogle dejlige hunde, både far og mor, ja med tiden når de er gammel nok så vil jeg avle både på Laica og den nye hvalp men lige så meget for at vi er helt vilde med collie og nu hvor vi har 3 hunde ser vi det prakfulde der er ved en flok, sikken nogle oplevelser vi har, vi bruger mange timer med bare og se på dem. Jeg er enormt glad for Honeys tempermang, se det ville jeg meget gerne have i min hvalp ellere bare noget der ligner, det ville passe supert hertil, de er utrolige flodte begge to. Må jeg ringe til dig???

• #4   4. sep 2007 Prøv og gå ind på: www. keldslykkegaard. com vi er ved at lave en hjemme side, den er kun lige startet men der kommer meget mere

• #5   4. sep 2007 Hej Mona!

Du kan tro du må ringe - 31153002

Jeg har kigget på din hjemmeside - og det er nogle dejlige hunde du har. Jeg kender et par andre hunde fra den svenske kennel - og de er bestemt faldet heldigt ud også.

Jeg er nødt til at sige til dig, at der kommer til at stå i købsaftalen for mine hvalpe, at man ikke kan parre videre på dem uden stamtavle. Det skriver jeg, fordi jeg kan se du påtænker at parre din tæve med din han uden stamtavle.

Det er ikke fordi jeg har spor imod blandingshvalpe eller hvalpe af to collier uden stamtavle. Det må folk selv vurdere om de vil.

Jeg har bare desværre oplevet folk blive snigløbet af HD o.s.v.hvor de har måtte aflive meget unge hunde, og derfor ønsker jeg i mit opdræt - og med det jeg sender ud her - at gå med livrem og seler. Mine hunde har gennemgået alle de undersøgelser som skal til, og er f.eks helt fri på hofterne.

Men ring og lad os snakke om det. Jeg vil meget gerne hjælpe jer, hvis I er interesserede i at lave stambogsførte kuld.

Jeg skal lige sige at lige i disse dage er min tlf. desværre i udu. Ledningen til opladeren er der sørme nogen som har bidt i smiley Men en ny er bestilt - og skulle komme i dag eller i morgen.

Mange collie-hilsener,
    Nette

Kommentér på:
Honey ER drægtig

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce