{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  arh...
  • #1   4. sep 2007 hehe ja men indedøre smiley indenfor tisser hun... forstår det altså ikk

• #2   5. sep 2007 ja men det gør jeg os.. nogen gange gør hun det lige inden jeg står op.. så når jeg det ikk, men må prøve tak smiley

• #6   6. sep 2007 Hejsa mine hunde gør det også. Og jeg syntes simpelthen ik at jeg ville bo i sådan et grisseri mere og det stank af pis over alt)-: Men vi fik et stort bur til dem som de sover i om natten og så var det slut med alt det tisseri, så når vi går op i seng om natten løber de selv ind i buret og skal de tisse om natten piver de med det samme og så kommer de selvfølgelig ud, buret står i vores soveværelse så vi kan høre dem hvis de piver, og så passer det jo også lige med at man selv skal tisse(-; de er så glade for det bur, specielt donna, hun bar selv hendes hvalpe derind da hun fødte, så det var lidt synd for tino da han jo så måtte finde et andet sted og sove he he.. Men en rigtig god løsning, og i starten lader man selvfølgelig lågen til buret stå åbent indtil de føler sig trygge, og så skal man jo være sikker på at man vågner hvis de gir det mindste tegn på og skal tisse.. Det virkede på mine og de lærte på den måde og holde sig til om morgnen når jeg står op..

• #7   6. sep 2007 hej
    prøv at give hunden godbidder og masser af ros når den tisser ude, vi har gjort det med meget godt resultat,det er meget sjældent at der er uheld der kan gå mdr i mellem nu, ellers somsidste udvej brug et stort bur som det står i et andet indlæg oven for, vi bruger et bur, til når vi ikke er hjemme, da vi så er sikker på at den gamle hund for fred for den legesyge hvalp, buret står i stuen, og med døren på klem så hvalpen selv kan åbne det når vi er hjemme og den lægger sig tit der ind for at sove om dagen, og går også selv der ind når den mærker den ikke skal med, den er virkelig glad for sit bur, men den for dog lov at sove hos os om natten, den kommer, selv og vækker os om natten hvis den vil ud, så sætter den snuden mod min kind, så læg mærke til om din hund forsøger at vække dig om natten på en eller anden måde, det kan jo være du ikke mærker det eller bare tror han vil lege, hel og lyklke håber du finder ud af noget

• #9   9. sep 2007 Nå men det var der rart at vide er der er andre end mig der bruger et bur til hundende, jeg var ikke så sikker på det i starten, da jeg syntes det ville være synd og lukke dem inde. men da det jo kun er om natten tænkte jeg at det nok skulle gå. Indimellem gir jeg mig også og åbner lågen til buret om natten så de har endu en mulighed for og vise at de godt kan være renlig.. men hver eneste gang går det galt)-: der går lige nøjagtig 2 nætter og så har de været oppe i sengen og pisset på enten dynen eller på gulvet et sted. Og nu når jeg skal til og have et barn som jo skal være i soveværelset i starten om natten, så er jeg ved og vænne hundende til og sove ude i gangen uden for soveværelset. og det går faktisk fint nok så det er bare dejligt(-:

Kommentér på:
arh...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce