{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender du nogen?
  • #1   15. sep 2007 Richo min hund fik tæsk før jeg fik ham.. det kan man også se på ham... det er ikke alle han vil hen til og han er meget ved mig går ved min side hele tiden... vi har lige købet husog der er meget der skal lave ved Richo er ved at blive en hund jo han hyler og gør nå der kommer nogen der ikke skal være har... men i går var Anders´s far her for at hjæle os og jeg var lige kommet hjem fra skole.. jeg skal så lige sige at anders eller hans far kunne finde på at gøre Richo noget... men af en eller andre grund hylde richo som om han fik tæsk anders og hans far var oppe på vores loft og jeg var und i køkket vi løb ud til ahm for at se hva der var galt så var det vores anden nano´s søm på 8 år han ville bare lige "Snakke" med Richo... jeg spørge han så efter hvorfor Richo hylde? det var forbi at Richo gad og høre efter var han sagde og så slog han richo over snuden.. jeg blive så gal at jeg tog fat i den lille dreng på 8 år og gik op til hans far og fortalte det til han hvor han bliver gal på mig.... forbi jeg tog fat i hans søn...

• #2   16. sep 2007 nej det er de ikke... hanhar været ned for at høre efter om jeg ikke var blevet ked at af jeg have taget fat i hans sn... og jeg stod der og sagdew så koldt at det var jeg ikke og jeg ville gøre det igen hvis han kom ind til os igen... Richo har lagt ude i mit køkket siden fredag ud han vil ikke gå tue han vil ikke noget... jo spis det gider han...

Kommentér på:
Kender du nogen?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce