Dværgpinscher

Dværgpinscher

Medlemmer: 91
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af koblingsdåser til armatur 1.200 kr.
  • Nedringning og bort skuffelse 30.000 kr.
  • Ukrudt 600 kr.
  • Bathroom Drain Unblocking Needed 1.050 kr.
  • Badeværelset afløb tilstoppet 960 kr.
  • Udskiftning af tagrende 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dværgpinscher Hvalp
  • #2   25. sep 2007 TaK for det jeg kigger det ..

• #4   25. sep 2007 Okay, jeg har kigget på det.. Vil gerne have en hvalp med hængeøre, det ku være spændende oss..
    Meen, jeg forstår ikk det halve af det der står på den side, så jeg vil hellere finde en dansk kennel så jeg bedre kan sætte mig ind i hvilke folk jeg handler med..

• #5   25. sep 2007
    Har du ikke nogle krav til din opdrætter?

• #6   25. sep 2007 Joo, det har jeg vel.. Også alligevel ikk.. Jeg vil gerne vide noget mere om opdrætteren først.. Det er ikke li i dag eller i morgen jeg står og vil have en hvalp..
    Min nuværende Snoops er ikke fra opdrætter, og jeg kender ikke til stedet han kommer fra.
    Men min næste hvalp vil jeg gerne kunde baggrunden til..
    Hmm, Svært a forklare.

• #7   25. sep 2007 Kende*

• #8   25. sep 2007 Der findes også en race Dværgpinscher med hængeøre, den måde kan du oss opdrætte dem.. Det er ikke alle der har øre der står lige op.. :o)
    Intet spørgsmål er dumt.

Okay.. Hvis de er fra Danmark kan det være jeg li skal læse siden en gang til :o)
    Så er der jo mulighed for besøg hos dem.

• #9   25. sep 2007 Frederiksteen ligger i Vrå - altså i danmark.

Ja det er rigtigt at dværgpinschere gerne må have kipører såfremt at knækket ligger under hovedeskallens bue. Jeg venter jo selv hvalp fra en tæve med kipører.

Jeg synes (undskyld mig) men at det virker mærkeligt at du ikke har nogle krav til din opdrætter. Har du slet ikke gjort dig tanker om prægning, fodder, hvilke linier den skal være af osv?

• #10   25. sep 2007 Har du gjort dig tanker om indavls %?? Hvor høj må den være?

Kommentér på:
Dværgpinscher Hvalp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce