{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem kommer til Herning
  • #1   8. okt 2007 Det er ok at det koster - jeg var bare i tvivl om, om hun overhovedet kunne komme ind, når ikke hun var tilmeldt som gæst på forhånd ... der står på DKKs side, at der kun er adgang for tilmeldte hunde ... og så bliver sådan en urutineret udstillingsgænger som mig jo forvirret ;D

• #2   8. okt 2007 Alle mine billeder er af Tulle ... er det det hvor hun står foran hækken du mener? og ja - hun kan da godt tage sig "ordentligt" ud ;D ... jeg tror bare ikke, at hun er god nok til at udstille ... og jeg ville nu heller ikke byde hende det, når ikke hun er vænnet til det fra lille af ...

• #3   9. okt 2007 vi kommer =) og det er første gang..

• #4   9. okt 2007 Jeg havde lidt i det hemmelige overvejet juleskuet i kreds 6 - men det er helt opgivet igen - dels er hun stadig noget "klippet i" og desuden har hun et stort sår oppe midt i hovedet, så Dr. Dyr har barberet hende ... hun er faktisk meget lidt fin for tiden ... men hun er jo altså stadig lækker smiley

• #5   9. okt 2007 Nej - det var faktisk ret grimt - og vi ved ikke hvad det er kommet af ... måske hun har været i lidt-for-nærkontakt med en kat - men det virker alligevel underligt, at hun skulle få sådan et "stort" sår af en katteklo eller -tand ... Men vi ved altså ikke hvad det er kommet af - og nu er det da heldigvis også ved at gå væk - men jeg tror godt nok det klør på hende ... så jeg smører og piller og roder på det for at lindre det lidt ...

• #6   9. okt 2007 Ja - dyrlægen barberede jo Tullen ... og hun mente ikke at det var fra en katteklo - men kunne heller ikke sige, hvad det så skulle være ... men nu er det jo heldigvis på retur - det er ikke særlig fixt med sådan en stor sort plet midt på toppen af hovedet når man nu er en lille lys havaneser ;D

• #7   13. okt 2007 Hej med jer.
    Vi kommer også til Herning i år. Sidste år var Penjo ikke gammel nok, så vi var der som gæster. Betalte de 100 kr ved indgangen - og ja du skal have hundepasset med, står der. Men de kiggede ikke på det smiley I kan komme begge dage på samme billet. God fornøjelse

Kommentér på:
Hvem kommer til Herning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce