{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

takker for optagelsen og {{forumTopicSubject}}

det var lige hvad jeg havde brug for.
Situationen er den, at vi har fået en lille killing hjem, da mine forældre fandt en lille herreløs en. Vi har før haft kat sammen med vores hunde, men vel og mærke en som var der før vi fik dem.
Vores schæfer er en værre damphund og tåger rundt efter det her lille væsen hele tiden, kan slet ikke slappe af.
Er der nogen af jer der har nogle gode erfaringer og råd at øse ud over os, til hvordan vi kan gøre situationen tålelig for alle parter. Er jo også ked af at skulle skille os af med katten, elsker alle dyr...
Endnu en gang tak for optagelsen, jeg glæder mig til at få rigtig mange gode oplevelser sammen med jer.

Monika

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  takker for optagelsen og
  • #1   11. okt 2007 hej
    har i prøvet at tage killingen op til jer også lade hunden snuse til den og hvis hunden er vild så prøv at sige nej hver gang den gør det

• #2   11. okt 2007 Ork ja, vi har prøvet at holde den, lade den løbe lidt rundt mens vi har holdt øje med hundene og vi har også holdt dem i halsbåndet, så de ikke blev for vilde.
    Det sjove er, at vi en aften sad med killingen i sofaen og sad mellem den og vores amerikanske bulldog, da så schæferen nærmede sig, lagde AB'eren sad mellem den og killingen og knurrede af schæferen, som om den skulle beskytte killingen.
    Jeg vil også tilføje, at det skam går fremad med killlingen og schæferen, men at vi bestemt ikke tør lade dem være alene sammen endnu.
    I dag har jeg fri og har kunne være sammen med dem hele dagen og det har i stor grad hjulpet.
    Det gik også så hurtigt med at få killingen, så det var jo fuldstændigt uforberedt på alle punkter.

• #3   11. okt 2007 okey vores den ene schæfer tæve hun er hel vild med katte killinger hun vasker dem i hoved og røv ja det gør hun faktisk med de voksene katte vi har
    har været inde og gi dem begge x høj

Kommentér på:
takker for optagelsen og

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce