{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.316 visninger | Oprettet:

Hunde Butik? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at åbne en Hunde/Katte-butik.. Med smarte ting til hunden.. Der skal være almindelige hverdagsting, som hunden har brug for, men så skal der også være en Masse Smart til dem.. Nogle ekstra flotte senge, tøj og lig.. Noget Luksus til hunde.. Hvor man også kan komme ind og samtidig få klippet deres klør, få noget "humørspredende-spay" i pelsen, renset ører og lig.. Altså kort sagt, alt luksus til de små og mellemstorehunde..

Tror i det er noget der vil kunne køre rundt?
Vil gerne have jeres ærlige mening, da det er noget jeg seriøst overvejer, og kom også gerne med byd til hvad jeg kan gøre bedre.. =)

Ville i komme ind i sådan en butik?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde Butik?
  • #1   16. okt 2007 Det er nemlig det.. Er bange for at det ikke vil kunne køre rundt.. Har lyst til bare at spring ud i det, meeeeen.. =)

  • #2   16. okt 2007 Jeg er villig til at arbejde hårdt, det er bare mere om det vil kunne køre rundt..

  • #3   16. okt 2007 Har den holdning at hundene ikke selv kan fortælle hvis der er noget den ikke kan lide, så hvorfor ikke gøre det så godt som man kan for dem? De ville jo give os verden, hvis de kunne!


  • #4   16. okt 2007 jeg tror det kommer meget an på hvor du er fra i verden, jeg bor tæt på odense og der findes i forvejen en masse af lign. butikker, men hvis ikke der er lign. butikker i nærheden, så synes jeg tanken er kanon =)

    nogen gange skal man altså også bare prøve sine drømme an, eller går de jo ikke i opfyldelse =)

    skriv endelig hvis det bliver til noget..


  • #5   16. okt 2007 Jeg har kigget på et sted i Frederikshavn.. Ved i om der er nogle af samme slags i nærheden der?

    Jeg bor i nordjylland, så hvis der er nogle byer, i mener der mangler sådan noget, så skriv Endeligt!


  • #6   16. okt 2007 Ihhhh, Tak for de støttende ord.. =) Det betyder meget at der faktisk er nogle der tror på at det kan lykkes..

  • #7   17. okt 2007 Jeg er nok enig med Britta. Man skal virkelig gøre sit forabrejde, for alle kan arbejde hårdt og det er ikke ensbetydende med, at det går godt. Måske det ville være godt også at have nogen andre ting end luksus, da det jo snævrer kunderne lidt ind, da alle ikke har råd til ekstra. Men jeg ville også elske sådan et job.

  • #8   17. okt 2007 Ann--> jeg bor i aalborg og den eneste jeg har set er maxizoo i skalborg og det gamle calles hvis det stadig er der... synes ikke rigtig der er noget i aalborg som hund er for hunde,og dem som er, er der kun de alm. ting som liner halsbånd bolde og bideben...

    Jeg ville nok sige hvis der er alt og det ikke kun er tøj osv. der er i butikken til okay priser så ville jeg da komme der..
    Mangler et sted hvor man kan købe dækner(staves) til små hunde og store hunde,et sted hvor de har rigtige gode bideben og ikke bare de alm.og legetøj som kan holde... vi har en stor hund og synes ikke rigtig lige meget hvor vi kigger så er der ikke noget som kan holde jo så er det kun reb.. så hvis der vil være lidt forskelligt ville vi da helt sikkert kigge forbi.. vil hellere i en lille personlig butik end i maxizoo..
    Men hvis i vil klippe negle osv. på hunde ville jeg også forvente at dem som arbejder der har en hvis uddannelse og ved noget om de forskellige ting..



  • #9   17. okt 2007 sådan et sted ville jeg gerne komme...flyt tættere på mig :o))))

  • #10   17. okt 2007 Jeg har netop tænkt mig at tage en slags uddannelse i alt det med deres pels og negleklippe'halløj.. Jeg ville nemlig hellere ikke overlade min guldklump i hænderne på en der ikke vidste hvad hun lavede.. =)

  • #11   17. okt 2007 god ide, men nok et hårdt arbejde, hvor man skal gi sig 110 % smiley .. men hvis jeg skulle komme med en ide, så ville det være at det var for alle hundestrørrelser, for så ville det nok blive en større succes.

  • #12   17. okt 2007 Ja det kan godt være, men jeg have det sådan at hundene skal kunne komme med ind, og prøve tøjet og sådan.. Det vil være lidt svært med alle mulige store hunde, også til hundecafe.. Men vil da have størrelserne op til M, måske L..

  • #13   17. okt 2007 Hundeejer med store hunde har lettere eller rettere et større udvalg af ting og sagen end os med rigtig små hunde. Men det kan også bare være, at det er fordi jeg bor et sted, for der ikke er de store muligheder. Jeg synes, at der er mere brug for ting til små hunde og flere og flere folk køber dem. Men man vil jo aldrig tabe ved at have noget til alle.

  • #14   17. okt 2007 Jeg ville helt sikkert komme ind i sådan en butik jeg elsker sådan nogle steder... Men men jeg tror også at det ville blive rigtig hårdt arbejde for dig...

  • #15   17. okt 2007 jeg synes der er mange tin til små hunde lige meget hvor jeg kigger på nettet er det til små hunde,kan ikke finde en butik i aalborg der har dækner til store hunde eller som passer min tyson da han er en blandning og bare sådan noget som seler er svære da han er meget bred ved brystet og smal ved halsen ..

  • #16   17. okt 2007 Hehe... Kan du ikke åbne din butik i Randers. Vi mangler sådan en.

  • #17   17. okt 2007 Hvis du åbner en butik - hvilket jeg sys er en KANON idé - så er der een ting jeg vil mene du skal lave anderledes end andre dyrehandler/butikker: hundelegetøj!!
    Hvad pokker tænker producenterne på når de laver det i tynd stof og med plyshår? det går 10 sek her og så er det i confetti! Så find noget legetøj der kan holde til noget :o)

    ..det var bare mit lille suk for jeg er så træt af spraller-legetøj.


  • #18   17. okt 2007 Anette he he jepper svaner også noget der kan holde i stedet for at det skal se sødt ud..

  • #19   17. okt 2007 Det har jeg også tænk mig, for selv om jeg har en lille sød hund, så ødelægger hun der lige så let som hvis hun var en stor hund.. Og det kan jo sagtens være sødt og så kunne holde til en del.. =) Randers er desværre lidt for langt at kører, har nemlig hus i Hjørring.. Men i ved ikke om der mangler sådan et sted her i nærheden..

  • #20   18. okt 2007 Der åbner en luksushundeudstyrsbutik i holbergsgade d.1/11. Italiensk design.
    Men det med at man kan tage hunhden med ind og få den fokælet tror jeg ikk der findes nogle steder i N.Jylland. Smid den i Nørresundby- billigere husleje, og tæt nok på Aalborg til at folk vil komme der...


  • #21   18. okt 2007 julie he he jaaaa så er det nok også pisse dyrt he he ..

    Ja nørresundby ville være et godt sted..


  • #22   19. okt 2007 Er holbergsgade i Hjørring..

    Har også tænkt på Aalborg eller deromkring, Men det vil bare være for træls at skulle køre så langt hver dag.. =(


  • #23   19. okt 2007 du kunne jo åbne en i hjørring og går det godt så en lille en i nørresundby he he .. henriette bor i hjørring prøv at spørg hende hvad der er der..

  • #24   19. okt 2007 Henriette? =)

  • #25   20. okt 2007 hende her smiley http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=6979
    Hun har selv en lille hund.. kan være hun ved om der er sådan noget i hjørring


  • #26   20. okt 2007 Tak skal du have.. =) I Har været en stor hjælp..

Kommentér på:
Hunde Butik?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce