{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Slåskamp-Bid-skadestue=kasteration {{forumTopicSubject}}

Ja, noget måtte der jo ske! Hunden har slåsset lige siden bamse blev syg, for ca 3 uger siden
(han har haft kennel hoste, og senere smittede han simba!)
så de har måtte være adskilt, men så har der lige været nogle dage hvor de har været ENGLE! og har ligget og sovet op af hinanden, osv. så første tur til dyrelægen måtte aflyses da vi troede de var venner igen smiley MEN Langt fra! i torsdags natten til fredag ved en ca1 tiden kom de op at slåsse, igen mens jeg lå og sov, og de slåssede lige ved siden af mig smiley jeg blev bidt i armen og måtte på skadestuen:/ fik nogle pioller og en Vacc.. de har så været lidt sammen siden, emn igår skete det så, de gjorde det igen ;/ min mor blev bidt, da hun ville hive dem fra hinanden ( de går jo efter struben på hinanden:/ ) og mjeg ville dakse hendes hånd væk, for skulle absolut ikke nyde noget af at hun også skulle bides.. Men det resterede i at hun blev bidt lidt i armen, og jeg fik bidt hudet der sidder "under" negle båndet af, så man kan se neglen fortsætter til det bliver noget hvid snask smiley skla på skadestuen igen senere men bamse skal lige til dyrelæge først og nhave bollerne af heh smiley det skal han så kl 09.30 så der ryger manddommen smiley nu bliver edt også sjovere at komme til træning igen ); og vi glæder og til at komme til lydigheds rally smiley og se de andre igen (:


Bamse har altid være ekstem dominernde, selv til trænig får vi det afvide.. Men vi også fundet grunden til de slåsser, og ja det er sgu underligt.. menh bamse vil beskytte mg, og er bange for at nogen skal gøre mig noget.. så i " det er mig eller hunden" hvor den der lille hund ikke ville have at ogle kom hen til hede pigen !? sådan er det ved at blive her hjemme, INGEN skal gøre mig noget smiley enligt er det lidt sødt han er så beskyttende, Men det er jo desværre farligt



Uhh det blev langt ahha smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Slåskamp-Bid-skadestue=kasteration

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce