{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

søger seriøst hjælp og tip "snøft" {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen håber i kan give nogen gode tip..
det helle handler om daisy og killinger..
daisy plejer at elske killlinger og leger glad med dem men her i nat drabte hun en killing der kun var en uges tid gamle det som om hun ikke forstår at man leger ikke med de helt små killinger og vi har titvist hende dem og når hun så vil nappe ud efter dem siger vi så nej til hende men hun er begyndt og gå i killingernes skabe og katte kasse hvor de ligger menn her i går da hun gik i skabet hvor vi har 5 killinger trode vi bare hun vil snakke med dem og vaske dem men der tog jeg hende så får at se hvad hun havde gang i der havde hun så flyttet en af killingerne væk fra de andre og sådan snasket på den men der var ikke sket nået også her i nat har hun så taget en killing fra katte kassen hvor der lå 2 og den har hun så dræbt ved ikke om hun har haft gjodt det i alvor eller i lege men hvad skal jeg gøre får at hun ikke dræber flere killinger og min mor har skældt hende meget ud...

er bare så bange får at få en plet nr to han dræbte bare alle hvors killinger lige meget hvor store de var ham måtte vi aflive til sidst ellers havde vi ikke nogen katte og vil ikke sælge eller avlive daisy os så ved ikke hva jeg skal gøre snøft


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger seriøst hjælp og tip "snøft"
Kommentér på:
søger seriøst hjælp og tip "snøft"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce