Andre forumemner med "Hejsa og tak"
Hejsa og mange Tak :)
Hejsa, Jeg vil bar lige sige tak for vi fik lov at blive medlem af gruppen.. Jeg Hedder Heidi 23år bor i løsning (Løsning nrmk) Er veninder med Tanja H og hendes 3 dejlige bamser :) Er tit i hundes...
Hejsa, Jeg vil bar lige sige tak for vi fik lov at blive medlem af gruppen.. Jeg Hedder Heidi 23år bor i løsning (Løsning nrmk) Er veninder med Tanja H og hendes 3 dejlige bamser :) Er tit i hundes...
Skrevet af: Heidi D - 6. dec 2009
Hejsa og tak for invitation!
Så er vi også blevet medlemmer i jeres fine lokale gruppe og vil i den forbindelse lige introducere os selv for resten af jer:-) Vi er et ungt par fra Esbjerg C på 23 og 24 år. Vi går begge i skole ...
Så er vi også blevet medlemmer i jeres fine lokale gruppe og vil i den forbindelse lige introducere os selv for resten af jer:-) Vi er et ungt par fra Esbjerg C på 23 og 24 år. Vi går begge i skole ...
Skrevet af: Agnieszka og Lasse P - 12. apr 2007
Hejsa og tak for invitationen :O)
Nysgerrig som jeg er vil jeg da gerne vide hvem i forskellige er og ikke mindst hvad i har af små totter derhjemme? Kan selv fortælle at jeg er den heldige ejer af Lilli som er en standart pige hv...
Nysgerrig som jeg er vil jeg da gerne vide hvem i forskellige er og ikke mindst hvad i har af små totter derhjemme? Kan selv fortælle at jeg er den heldige ejer af Lilli som er en standart pige hv...
Skrevet af: ~¤~Kashmirs slave - Savner min Sitta ~¤~ . - 11. dec 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Oliering af terasse brædder 250 kr.
- Skift af badeværelse håndvask inkl armatur og rør, skift af toilet og bruse amatur 8.000 kr.
- Ophæng af 4 lamper 2.000 kr.
- Græsslåning ved sommerhus 500 kr.
- Rengøring af sommerhus 650 kr.
- Reparation af plæneklipper 1.000 kr.
sep 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 145 Svar: 1.554
Hejsa og tak
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside