{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Shiba, nytårs gåtur - Kommer I ? {{forumTopicSubject}}

På vegne af Litten og Icho, vidersender jeg denne invitation til nytårs gåtur den 29 dec. 2007 - Kommer I ?

Nytårs-gå- tur med jeres dejlige Shiba i Ryetskov den 29.december 07! Klokken 13.00

Hvis julemaden stadig ligger tungt i maven, hvad så med en rask gåtur i Ryetskov!
ca. 3-4 km !

Vi mødes ved parkeringspladsen for enden af Ryetvej. Går en tur i skoven og bagefter kan hundene få love til, at løbe frit på den dertil nedlagte golfbane.

Ruten. Køre ad Hilllerød motorvej, drej af til Værløse, til ventre ad kollekollevej til krydset
ved Ballerupvej (lige efter Værløse station), drej til højre, næste lyskryds til venstre
(Ryetvej) og i bunden af denne til venstre er der en parkeringsplads.
Kommer du fra Ballerup lige ud til det kommer til Ryetvej på din venstre hånd jf. ovennævnte.

Jeg har arrangeret med vores biografen, at de stiller borde og stole ud foran, hvor vi så kan
sidde bagefter, købe noget varmt og ønske hinanden godt nytår. Vi kan gå og eller køre derop,
knap 5 minutter at gå.
Der henstilles til, at vi ikke, nyder egen medbragte kaffe eller lignende ved biografen.
Men, det kan vi dog på golfbanen.

Lad mig vide, om du/I kommer helst inden den 26. ds. Litten.nicolajsen@webspeed.dk
44484116 (telefonsvarer)

Rigtig glædelig jul til alle
Litten og Icho


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shiba, nytårs gåtur - Kommer I ?
Kommentér på:
Shiba, nytårs gåtur - Kommer I ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce