Ild i halen tragisk komisk {{forumTopicSubject}}
En lille tragisk komisk historie fra det virkelige liv.
Vi havde en dejlig juleaften hvor alt var lutter idyl, hundene havde over alt forventning ladet juletræet være. og bare hygget sammen med os. Og nu var det så tid til danse omkring juletræet. Vi stillede op hele familien til glade jul, og inden længe travede vi derudad.
Men ak så kom den første "brand" julepyntet som knægten havde lavet i vuggestuen var tædt i lys lue.... Panik Panik men under grinen og juhuen slukkede vi ilden og dansede videre..... Så kom vi til Nu det jul igen.... Og som i alle ved skal dette foregå med gang i den igennem hele huset men vi var kun lige startet og hundene var lystigt fuldt med logrende haler...Men Thor min yngste hund havde antændt sin egen hale lige bag ved mig....på et af juletræslysene....
Kaos jeg måtte kraftigt "logre" hans hale for ham og slukke branden.... fnis heldigvis skete der ikke noget andet end der ikke længere lugtede at æbleskiver og flæskesteg, men nu brændt mutte.....:)
Men så kan man sige at der er materiale til en ny hyggehistorie i spidshundebladet....
Håber i alle havde en god jul og får et godt nytår
julehyl kris og hundene
aug 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 61 Svar: 1.124
Glædelig bagjul og godt nytår til jer ;0)
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 29 Svar: 61
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 237 Svar: 1.651
Thor din bandit
aug 2006
Følger: 34 Følgere: 35 Hunde: 22 Emner: 12 Svar: 80
Knus fra mig
Ild i halen tragisk komisk
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside