{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

Ild i halen tragisk komisk {{forumTopicSubject}}

En lille tragisk komisk historie fra det virkelige liv.

Vi havde en dejlig juleaften hvor alt var lutter idyl, hundene havde over alt forventning ladet juletræet være. og bare hygget sammen med os. Og nu var det så tid til danse omkring juletræet. Vi stillede op hele familien til glade jul, og inden længe travede vi derudad.

Men ak så kom den første "brand" julepyntet som knægten havde lavet i vuggestuen var tædt i lys lue.... Panik Panik men under grinen og juhuen slukkede vi ilden og dansede videre..... Så kom vi til Nu det jul igen.... Og som i alle ved skal dette foregå med gang i den igennem hele huset men vi var kun lige startet og hundene var lystigt fuldt med logrende haler...Men Thor min yngste hund havde antændt sin egen hale lige bag ved mig....på et af juletræslysene....

Kaos jeg måtte kraftigt "logre" hans hale for ham og slukke branden.... fnis heldigvis skete der ikke noget andet end der ikke længere lugtede at æbleskiver og flæskesteg, men nu brændt mutte.....:)

Men så kan man sige at der er materiale til en ny hyggehistorie i spidshundebladet....

Håber i alle havde en god jul og får et godt nytår

julehyl kris og hundene

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ild i halen tragisk komisk
Kommentér på:
Ild i halen tragisk komisk

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce