Åååh jeg er lettet Åååh jeg er lettet
Planen var at vi imorgen skulle til nytår ved noget familie tæt herpå. Normalt har vi Tiger med hver gang vi besøger dem og de er super glade for ham, men vi blev enige om at vi ikke ville bede dem om at vi måtte have Grisling med ind i deres flotte hjem... specielt ikke når han KAN have et uheld.
Planen var så at begge hunde skulle blive hjemme og at jeg skulle hjem midt på aftenen og se til dem. Det skal lige siges at vi bor ude i en stille landsby og at Tiger er meget nervefast og slet ikke reagerer nytårsaften.
Nå, men min mand ringer så lige sammen med hans Onkel her til aften og onklen spørger om vi tager hunde med. Da han får afvide at de bliver hjemme siger han at det er de lidt skuffet over. Troels (min mand) graver lidt for at finde ud af om det var oprigtighed eller venlighed. Han mente det... deres gulv kunne også vaskes hvis Grisling skulle komme til at gøre noget.
Jeg er bare SÅ glad nu. Ikke nok med at vi ikke behøver at bekymre os om hvordan han oplever nytårsaften, men det er sgu også dejligt at familien bare bakker op om vores lille projekthund
Ville bare lige dele min dejlige svigerfamilie med jer...
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 1.212
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 337 Svar: 2.580
Jeg tror heller ikke at Grisling bliver bange for han har været ude og gå mens der blev skudt af og da stoppede han op. Kiggede på os og på Tiger. Da der ikke var nogle reaktioner gik han videre
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 1.212
Åååh jeg er lettet
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside