{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

2008 {{forumTopicSubject}}

Ja, så er vi inde i det nye år smiley Håber alle kom godt ind i 2008 og hundene tog det pænt smiley

Her tog Miki det i stiv arm/pote, og sov fra det hele smiley

Coby var til gengæld ikke særlig tryg ved alle de høje brag der kom lige over midnat, men ellers tog han det nogenlunde smiley

Min søster og jeg har startet det nye år, med at opdele vores profil, så min søster også selv kan få en profil herinde på hundegalleri smiley Derfor er det nu kun Miki og Coby der er under min profil, da det er de 2 der er mine hunde smiley og derfor har jeg også skiftet brugernavn smiley

Buller og Barney, min søsters hunde, kan nu istedet ses under hendes profil: Hundebøll ™

Mette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2008
  • #2   1. jan 2008 Tulle var ligeglad hele aftenen selvom der blev skudt en del af her omkring ... men lige efter midnat, hvor det hele gik noget amok - der var hun godt nok ikke meget værd ... men så fik hun endeskiven af den steg vi havde spist tidligere på aftenen ... og noget kogt kylling ... så glemte hun helt at være bange ;D ...

• #3   1. jan 2008 Charlotte - ja, du kan have ret i, at det kunne være dejligt med navn og billede ved de forskellige profiler smiley men nu har jeg da i hvert fald fået navnet på smiley

Camilla - Dejligt at Tulle tog det så flot, næste år tror jeg vi må prøve og give Coby noget super lækkert at tygge på (som Tulle fik) lige i den værste periode, så klarer han den måske også bedre smiley

• #5   1. jan 2008 Godt nytår til jer alle sammen. Lupe tog det helt fint. hun var i mine forældres hus sammen med deres hund imens vi holdt nytår ved siden af hos deres nabo. De to hyggede sig rigtig. så var dejligt.. Vi glæder os til året vi lige er gået ind i. Jeg bliver færdig med studiet og hus byggerriet går igang til april og står færdigt midt i November. Så det glæder vi os rigtig meget til...

• #6   1. jan 2008 Charlotte : fuldstændig helt og aldeles bestikkelse - men det gør ikke noget - det virker jo ;D

• #7   2. jan 2008 Puha Connie - det må ha været slemt ... Hende må du da sørge for at få noget medicin til næste år.

• #8   3. jan 2008 Rigtig godt nytår til Jer alle.
    Jeg har været på juleferie i 14 dage, så Bazoo har været passet for første gang. snøft snøft, jeg var godt nok ikke meget vær' da jeg skulle aflevere ham. Men det var gået fint og helt uden problemer ...
    Bortset fra at jeg stadig reder / klipper knuder af hans pels.. Hmm.
    Til nytår var han kun lidt bange, og det kunne også bestikkes med nogle lækre bidder, så det var jo godt.

Bazoo har også haft fødselsdag. 1 år d 30.12.2007..
    Hi hi.

Rigtig godt nytår :o)

• #10   3. jan 2008 Hej alle sammen.
    Penjo, mand, søn og jeg er retur fra en dejlig jule- og nytårsferie i Jylland.
    Penjo klarede nytårsaften lige så fint som sidste år...
    Bare der var musik eller tv "støj" indendøre var han ligeglad.
    Selvom vi ikke selv fyrede "krudt og raketter" af til midnat ville han ikke uden for - Kiggede bare fra entredøren. Det er jo fint nok smiley
    Et forsinket tillykke til Bazzo

• #11   7. jan 2008 Hej Connie.
    Jeg har helt glemt at svare dig.
    Vi var i Vestjylland - min mand er jo importeret derovre fra *GG*

• #13   8. jan 2008 Tro mig Charlotte.... Han er ikke ulandsfrivillig - Kommer fra en mindre provinsby til Amager *GG*
    Han er 1'ste generationsindvandrer - Jeg 2'den G'er (mine forældre kom fra Jylland) - og vores børn dermed 3'er smiley

Kommentér på:
2008

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce