393 visninger
|
Oprettet:
Money har bestået brugsprøven :-)) {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften siger, så bestod jeg DRK`s brugsprøve med Money i lørdags - så nu træner vi og ser frem til Kvalifikationsprøven til April :-))
Andre der har lavet noget med hundende ??
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.859
Super flot, at i sådan er flere fra kuldet der går op sammen - det bliver da vildt spændende.
Det med DRK som et rart sted at være, er vi nok ikke helt enige om, men det skal vi ikke komme nærmere ind på her - jeg træner selv hundene herhjemme og så går jeg på prøver og udstillinger i DRK :-))
jul 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 109 Svar: 761
Og stort tillykke med den bestået brugsprøve, det var sgu flot!
Jeg laver ikke ne masse med hundene, da Bertha min dygtige guldklump ikke er i denne verden mere....men hun fik i sin tid brugsprøven som 8 mdr + nogle dage og hun brillierede som dagens bedste hund.....Stolt af hende vil jeg altid være.
Med min lille ny Frida, der kommer jeg til at træne hos DCH, ikke fordi jeg er særlig imponeret over deres klub, men mest fordi det er praktisk, når min lille pige bliver født. For i nærheden af DCH bor min far og papmor så lige så snart at lille pigen kan sove igennem i en times tid, så kan jeg komme ud og lege med Frida pigen.
Vi skal starte i klubben ca. 1 feb så det bliver skønt at komme i gang med en ny lille frækkert.
aug 2005
Jo jeg udstiller skam alle tre i Århus i morgen - Det kunne da være rigtig hyggeligt, lige at stikke hovederne sammen, Så skal du nok få en forklaring :-))
aug 2005
Drengene og jeg skal ud og hygge os på en masse C og B prøver i år. - det er bare så hyggeligt at være på markprøver :-))
Hvad er der sket med skønne Bertha ?? og er du gravid, eller misforstod jeg noget ???
aug 2005
Jeg har sorte sko, hvide bukser, rød bluse og sort jakke på i morgen :-))
aug 2005
Hi hi det har jeg også prøvet, så kan lige forestille mig hvordan du ser ud :-))))
aug 2005
jul 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 109 Svar: 761
Ang. Bertha så havde hun jo epilepsi, og det blev værre og værre, men det var ikke det hun blev aflivet for.
Bertha var blevet passet hos min far i to dage, og samme aften som jeg henter hende begynder hun at kaste op nogle gange, og hun kommer til dyrlæge dagen efter og får drop og der bliver taget røngentbilleder m.m. da hun kunne maden i sig hos dyrlægen får jeg hende hjem igen. Men hun begynder desværre hurtigt at kaste op igen, og hele natten forsætter på samme måde, men dyrlægerne kan ikke rigtig gøre mere for hende om natten, da hun har fået al den medicin de kan give på en dag.
Jeg står hos dyrlægen om morgen når de åbner, har i tåre i øjene, da jeg aldrig har set min elskede hund så skidt før, dyrlægen tager flere billeder og giver kontrastvæske, og mener på det tidspunkt stadig at jeg får min dejlige Bertha igen, men hun ringer efter nogle timer og fortæller at kontrast væsken ikke vil paserer mavesækken, så nu tør hun ikke vente længere med at åbne hende (hun ville helst undgå at ligge hende i narkose, da den forværre hendes epileptiske anfald).
Desværre ringer dyrlægen alt for hurtigt igen...Berthas mavesæk var fuldstændig ødelagt, årsagen kan de ikke forklare, men operation var udelukket, da der ikke var rask mavesæk nok til at kunne lave en lille ny mave igen. Så dyrlægen kunne på ingen måde etisk forsvarer at holde hende i live længere, så hun aflivede hende.
Og aldrig har jeg oplevet noget så hårdt og urimeligt i mit liv. Jeg har tudet tudet og atter tudet og hadet verden for at den er så pisse urimelig.
Bertha var min totale soulmate, hun vidste hvad jeg tænkte, vores kommunikation var så fantastisk. Aldrig har noget dyr passet så godt til mig.
Men da min far ikke kunne bære at se mig græde konstant, så hjalp han mig med lidt penge (Bertha dyrlæge regning løb op i næsten 9000,- og mine penge er ret små) så jeg kunne købe Frida og hun har hjulpet meget på mit humør...hun er på ingen måde Bertha, men hun er en rigtig frækkert. Det er hårdt at skulle starte helt forfra igen, specielt fordi Bertha var en lille engel hun ødelagde intet i hele hendes liv, og Frida er nu tre mdr. og hun har da allerede haft hvalpebisserne i en del ting:o) vi har har også en god kommunikation, men der er meget lang vej igen.
Bertha er heldigvis hjemme hos mig igen, desværre i en urne, men jeg tænker på hende hver eneste dag og savner hende ufattelig meget i mit liv.
Pyhaa sikke en smøre......
Held og lykke i ringen i morgen.
Money har bestået brugsprøven :-))
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside