Hjørringområdet

Hjørringområdet

Medlemmer: 79
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
555 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

En go ide eller forklaring!!! hjælp?? En go ide eller forklaring!!! hjælp??

Kenzo laver ikke inde længere.. dvs.. han var holdt op.. men nu er han begyndt nogen gange igen.. og det er uanset om vi køre en lille tur eller en lang tur... og han er luftet og har både lavet det ene og det andet ude inden vi køere..
Og hvis han gør noget inde så laver han.. det er den ene ting det andet er at han enten æder hans efterladenskaber eller flytter dem/ den over i hans kruv/ i han tæp.. og ligger det der..
kan nogen fortælle mig hvorfor han gør det?? eller hvad det kan være siden han gør det??
har selv en ide om det men ville høre om nogen kunne hjælpe mig.. syntes det må være ulækkert at ligge det i kurven.. også for ham..
håber nogen kan hjælpe eller give en forklaring på hvorfor han evt.gør det!!!
* han har tyggeben og ben med "snask" i som jeg kalder dem.. det har altid været en go ting når han er alene.

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet fungerer ikke – skylleknap giver kun lidt vand 880 kr.
  • Udskiftning af 4-5 mursten i facade på hus og lidt fuge reparation 2.000 kr.
  • Throw trash 600 kr.
  • Afhentning og bortskaffelse af jord 500 kr.
  • Hækkeklipning 2.200 kr.
  • Fjerne tapet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En go ide eller forklaring!!! hjælp??
  • #1   21. jan 2008 han har kun fået med leverposteg 1 gang og det gav resultat... så købte jeg et nyt ben så det er sådan noget stas der er i fra dyrehandlen.. den er han ikke fordig med endnu.. og de når det er færdigt.. så vil jeg skifte mellem leverposteg og torskerovn så det er varieret..
    jamen gå ture er forskellige.. .... Men køre vi i nogen tid har jeg en lille rute på cå.15 min vi går hvor han får tisset godt af og lavet et par steder. men ska jeg på arbejde om morgnen eller lige ned og handle går vi i haven... og det er til han har gjort begge dele og han har været ude i haven lidt... jeg går jo altid med ham ud i haven.. han er aldrig alene ude.. så er jeg også sikker på at han har gjort begge dele..

• #2   21. jan 2008 Heidi--->>>

Jeg har læst at hunden fra naturens side af, sipiser afføring...det gør de fordi de har en forkærlighed for fødeemner i forrådnelse...heriblandt afføring...

Fodre du din hund på en gang...eller får han maden over flere gange... Hvis han får maden på en gang...så vil det måske hjælpe at give ham det over flere gange...

• #3   21. jan 2008 jeg lytter da lige med.. ikke at vi har problemer men spændt på hvad folk skriver

• #4   22. jan 2008 Maria- det kan være at nogle gå ture på en længere strækning ville hjælpe på a han ikke laver inde.. men tror det ikke... da han er luftet og ikke altid gør det inde... jeg tror det er dominans... så det skal jeg nok få pillet af ham!!!! men at han nogen gange gemmer det eller æder det det syntes jeg ikke er lækkert og vil gerne have det stoppet.... men jo jo gå ture er altid en positiv ting, for ens hund...

• #5   22. jan 2008 henriette- uuuhhaaa ad!!!! hva kan jeg sige... kan man ikke gøre noget ved det.. så han ikke æder det eller gemmer det.. det med at gemme det fatter jeg så ikke.. men oki.. tak for informationen... den er go a have... så jeg ikke bare går og tror at det er min hund der er mærkelig.. ha ha !!!

• #6   22. jan 2008 maria - takker!!!!
    det håber jeg heller ikke han virker.. for det ville jeg ikke have... så styrer han jo det hele...
    nej han tisser som regel ikke inde... men det kan ske der er tisset og lavet... men forstår det ikke.. hvis han kan holde sig 6 gange ud af 10 hvoraf under halvdelen er på små ture... så kan det ikke passe han ikke kan de sidste 4 gange også.. syntes jeg virker mærkeligt efter min mening

• #7   22. jan 2008 henriette - ups!!! glemte lige..... jeg foder med royal camin og han får flere gange om dagen om eftermiddagen når vi er kommen hjem og til aften.. i hverdagen ellers får han i weekenden om formiddagen og om aften.. skal vi noget bliver han luftet med gå tur efter morgenmaden..

• #8   22. jan 2008 maria - jo jo jeg er med... men kenzo er jo vand til kun ablive luftet i haven for kan ikke nå at gå tur om morgnen med ham... og det plejer a virke ok.
    men tja en mulighed at ligge det ud på forumet..

• #9   23. jan 2008 Heidi--->>>

Ikke andet for, end at du må stå tidligere op... :o)

Jeg skal køre hjemmefra kl 6.00...så jeg bliver nød til at stå op inden kl 5.00...men så får hundene også en god halv times gåtur, inden jeg tager afsted...
    Så op tidligt så din hund kan starte dagen med en gåtur... ;o)

• #10   23. jan 2008 Maria--->>> Enig... :o)...gu' ved hvad vi dog ikke gør for vores dejlige hunde...hehe... ;o)

• #11   23. jan 2008 tja jeg er også oppe hver dag kl. 5 og skal hjemme fra kl.650 såå vil man have hund tjaa må man også gøre det der skal til smiley

• #12   23. jan 2008 jo det er da godt nok... men min mand arbejder nat.. og jeg står for a aflevere vores pige... og hun skal ikke op kl. 5 for at gå en time med hunden inden hun skal i børnehave.. og jeg går ikke fra et 4 årig barn der sover... eller fra hende overhovedet hun er for lille til at være alene hjemme ... det er nu min mening???
    men igen skulle gåture forklare hvorfor han æder hans afføring?? og til tider gemmer det??? han er jo renlig.. (det her sker måske 2 - 4 gange om måneden ca.....).

• #13   23. jan 2008 heidi det kan jeg så godt forstå du ikke vil.. har du prøvet at ligge det ud i forumet for alle??? kan være nogen ved noget mere end lige i denne gruppe smiley

• #14   23. jan 2008 Tyson 2år og Draco 1år - ja jeg lagde den ud her i formiddags.... har hørt lidt på det... så nu må jeg se der var nogen ting jeg godt kunne bruge og prøve... og det vil jeg forsøge... men .. tak fordi du kan følge mig i at jeg ikke vil gå hjemmefra om morgenen så.. smiley
    kenzo betyder meget men vil ikke forlade huset med en lille pige i... der trækkes grænsen dag!!!! smiley

• #15   23. jan 2008 --->>> Selvfølgelig skal du ikke gå fra dit barn...aldrig!!!

• #16   23. jan 2008 maria - nej snif når ikke tids nok hjem til at jeg kan nå a gå men kenzo og aflevere lea eller omvendt.. han har først fri kl kvart i 7 og skal så fra brønderselv.. så det kan jeg jo ikke nå... men igen det kunne du/i jo ikke vide..
    fik det måske også skrevet lidt hårdt... smiley
    Men man vil jo gerne det bedste for hunden og pigen.. men skal have det hele til at passe..
    da jeg mødte kl. 9 det gjorde jeg i starten, der var det ingen problem for så nåede snif hjem og jeg kunne aflevere lea og gå med kenzo inden jeg skulle møde... men det blev lavet om så det var kl.8... men.. nu må vi se hvordan det bliver fremover.. ha ha ha smiley

• #17   23. jan 2008 Henriette - nej det er jo lige det med at få alt til a hænge sammen.... vil jo gerne det bedste for pigen og hunden smiley

Kommentér på:
En go ide eller forklaring!!! hjælp??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce