Vores Dejlige Hunde.

Vores Dejlige Hunde.

Medlemmer: 245
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
374 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 0 Svar

min elskede mand min elskede mand

SE lige hvad min mand har skrevet kunne man give ham mere ret???

Hejsa,

Jeg har lige lånt fruens login. Vi har en af disse såkaldte kamphund eller muskelhunde om i vil.

Ludvig er da en super dejlig lille hund. Men let's face it, det synes vi vel alle vores egne små vapser er..? Jo, gu er jeg da irreteret over at min race står for skud lige i tiden - men det gjorde den jo allerede da vi valgte at anskaffe ham...

Vi har valgt ham, fordi racens væremåde passer til os... Ikke fordi alle skal være bange eller man selv synes man er sej - som jeg plejer at sige: Det er ikke nemt at gå ned gennem gågade og spille "rocker" når man skal snakke til sin hund som hedder Ludvig - kan i følge mig???

Any way, der vil altid være racer der skal stå for skud. For 10 år siden var det rotten og før den var det vel shæfferen. For os der har disse hunde, må det jo bare have højeste priotet at vise racen fra den bedst mulige side. Vi træner meget med Ludvig og jeg er ret over bevist om at han allerede har ændret en del folks opfattelse af racen i vores lille by.

Bare hold fat der ude, om få år er det ikke længere vores racer der er udskilte - så er det nok naboens hund alle er bange for.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Let rengøring 500 kr.
  • Toilet løber 3.400 kr.
  • Græsklipning 1.370 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Fjerne bed støbt i cement 4.200 kr.
  • Akkustikpaneler i entré 1.000 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
min elskede mand

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce