{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
462 visninger | Oprettet:

Udstilling 16. februar {{forumTopicSubject}}

Nogen der skal derover?

Overvejer lidt selv at tage derover at kigge. Har nemlig aldrig været ude til sådan noget, og kunne rigtig godt tænke mig at se hvordan det foregår.

Ved jo at Susanne skal, men er der ikke andre (med eller uden hund)? -kunne jo være sjovt at mødes og se nogen IF'er:o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstilling 16. februar
  • #1   23. jan 2008 Hov -udstilling i Odense self:o)

• #2   23. jan 2008 Hmm - nok dumt spørgsmål! Men har du en if´er?! Kan bare ikke se den på din profil... :o)

• #3   23. jan 2008 Berit -nej det har jeg ikke. Endnu. Men er på udkig og håber på det bliver til en hvalp i løbet af i år:o)
    Men Happy skal jo lige have fundet et nyt hjem først (han er "kun" i pleje) og så skal jeg igang med skolen her til februar.

Så endnu må jeg nøjes med at kigge på jer andres dejlige hunde.

• #4   23. jan 2008 Hehe oki. Åh jeg husker da jeg ledte efter Blidur...spændende. Savner næsten helt den jagt på den rigtige hvalp.
    Har du en speciel opdrætter i kikkerten så? Eller noget andet specifikt du går efter?

• #5   23. jan 2008 Jeg var ovre hos Susanne at se hendes hunde i lørdags (Har drømt om IF'er lige siden *G*), men ellers er det ikke blevet til så meget kiggen endnu.
    Har været meget usikker på om det var en god idé med en hund mere, for Møffe er lidt speciel.
    Men nu hvor Happy er kommet til, og jeg kan se hvor glad hun er for ham, så er beslutningen taget.

Planen er en hund jeg kan komme lidt videre med i AG (går med Møffe, men hun er som sagt lidt speciel og har slet ikke sind til konkurrencer), og self bare en dejlig hund til hygge og lange ture og sådan.

• #6   23. jan 2008 Jeg var mange steder... Boede i Grindsted (nær Billund) dengang og var på besøg hos Westmanna i Nordjylland.

Før jeg gik på hvalpejagt var jeg osse meget på udstillinger for at være sikker på det skulle være en if - og følgelig for at se nogle IRL!
    Besøgte så mange opdrættere - giver en god erfaring, hvad en if egentlig er. Faldt så for Selfoss og fandt Blidur, der blev hans sidste kuld i DKK...

• #7   23. jan 2008 NB
    Syntes IKKE det er okay at Selfoss avler videre i DRU nej...! Også en af grundene til at jeg ikke lige har fået avlsgodkendt Blidur - for tror sq egentlig der er nok...mon ikke?!

• #8   23. jan 2008 Min plan er osse at få set en masse IF'er inden jeg selv får en. Og få snakket med en masse IF-mennesker. For det er jo dem der kan give det bedste billede på hvad jeg kan forvente at få ind af døren:o)

• #9   23. jan 2008 Hvor er den udstilling henne i odense?
    Skal man melde sig til?

• #10   23. jan 2008 Julie -har ikke lige undersøgt nærmere præcis hvor i Odense det foregår endnu.
    Hvis du skulle have hund med, skulle man have meldt til (men det er vidst for sent nu) hvis man bare kommer for at kigge er der ingen tilmelding.

• #11   23. jan 2008 Hej
    Ja, tilmeldingen er overstået. Det er altid sidste frist 5 uger før. Men kom det kunne jo være dejligt at kunne sætte ansigt og stemme på de mange mennesker som har IF.

• #12   24. jan 2008 Jeg gad godt tage der over men jeg ved ikke om vi har tid.. flytter i hus på det tidspunkt

Kommentér på:
Udstilling 16. februar

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce