{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CC ører
  • #1   6. mar 2008 Ørene kommer kun til at stå hvis de bliver tapet op, har siden fundet ud af at der også er andre racer som får tapet øre op, det vidste jeg ikke før, bla. fransk buldog

  • #2   15. mar 2008 Flesteparten av våre valper har fått ørene opp UTEN å være tapet, og de har store ører som står helt fint, selv med masse beheng.

    Kommer nok mye an på hva som ligger på linjene man avler på.


  • #3   15. mar 2008 okey, troede jeg ikke, men det må være fantastisk, for det er godt nok noget bøvl med alt det tape, vi tapede øre i rigtig lang tid, men det må ligge til familien.

  • #4   16. mar 2008 Det var rart at høre at der rent faktisk fødes CC'er hvor ørene står af sig selv, for ellers igen undrede jeg mig over man har en standard for noget hvis det ikke er noget naturligt for racen, jeg husker da jeg havde en Briard, der skulle ørene stå i alle lande undtagen i Danmark hvor man forbød kupering og optaping af ørene.

  • #5   17. mar 2008 Stående ører er fra naturens side dominant over hengende.

    Jeg vet også om flere oppdrettere som har linjer av CC hvor ørene reiser seg av seg selv, eller med litt hjelp av taping en gang eller to.

    http://www.reject.cc/bilder/1160.jpg

    Valpen på dette bildet er 5 uker, det ene øret har reist seg og det andre er på vei opp, sto et par dager senere, og han har aldri vært tapet.

    (link fjernet)

    Dette bildet er tatt noen dager senere og ørene står fint, selv om han har store ører.



Kommentér på:
CC ører

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce