{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål :D
  • #1   16. feb 2008 hvis man cykler med en buller der ska udstilles vil den løbe skævt på udstilling..
    derfor ska man ikk gøre det.. smiler

• #2   17. feb 2008 Jeg cykler da med Ask og han løber da ikke skævt, men ok det er jo ikke hverdagskost. Men han er helt klart næmmere at cykle med end at løbe med, for han skal trækkes med på løbeturen når det skal foregå i snor og det - tro mig - er altså ikke nemt at trække 32 kg med sig når man løber. Derimod går det rimeligt at løbe når han er løs så er han dog altid - næsten altid bagud. ;o))

• #3   17. feb 2008 okay mange tak, ville os lige hører for havde hørt at det slet ikk var en god ide. smiley

• #4   18. feb 2008 Jeg har talt med rigtigt mange af de garvede udstillere som har opdrættet i mange år.. Og jeg har forstået på dem at hvis det er en hund der skal meget på udstilling er det en dårlig ting at cykle med dem.. Som regel vil de løbe skævt for at styre lidt væk fra cyklen.. Det kan man jo næsten forestille sig.. Men der er jo slet intet galt i at cykle med dem ellers.. motion er jo super sundt..

og helle.. kan levende forestille mig jer i de forsk situationer.. smiler..

• #5   19. feb 2008 okay smiley han løber ikke skævt nu, så skulle vist ikke være noget problem. så må cykling bare blive minimalt smiley tak for besvarelserne smiley

Kommentér på:
spørgsmål :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce