{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hej nyt vidio klip af hvalpe
  • #1   19. feb 2008 Nårgh... hvor får man ondt af de små pus.
    Rigtig god video ;O)

• #2   19. feb 2008 karina j nej tror bare det er et led i træning

• #3   20. feb 2008 nåååhhhh sikke nogle søde englebasser de hvalpe smiley Sådan er alle hvalpe to...hehe

Puha det var lidt anstrengende at se den video med træningen. Musikken var liiiige ja.. hehe ikke lige hvad jeg forventede da jeg starte videoen op smiley Men det var sgu en flot træning med vovsen! Det kræver noget at få hunden til at lystre så godt!

• #4   20. feb 2008 Karina J. Nej, du ser ikke forkert, men det er en del af træningen, at hunden skal have " slag" mens den bider.Men stokken den bliver slået med er helt blød, og derudover, bliver der bare "markeret" dvs. at det gør overhovet ikke ondt på hunden. Det ser meget mere "vildt" ud end det er......

• #5   20. feb 2008 Karina J.
    Ja, det er nemlig en del af uddannelsen - og ved godt det kan se meget voldsomt ud..... Jeg ville aldrig udsætte min hund for vold.....
    Ja, det kræver en del kontrol og lydighed over hunden for at man kan det, vi øver også endnu. Han har meget drift og kan derfor godt være lidt svær at styre i bide-arbejdet.... Han elsker det simpelthen bare....

• #6   20. feb 2008 Ja, det er godt set..... Den første del af video hedder, Roundering/bevogtning. Figuranten skal forestille en "farlig" person, som skal holdes passiv indtil jeg kommer. Derefter flygter den farlige person og her skal hunden bide sig fast i ham for at stoppe ham.... Når han står stille skal hunden slippe ham og bevogte.... Så laver han et "overfald" på hunden (det er der hvor hunden bl.a. får stokke slag. Der skal hunde igen bide sig fast. Der hvor han går ved siden er figuaranten, er indtransport. Her skal hunde gå og bevogte personen til han bliver overgivet til "dommer". Det er lidt det samme man træner ved politiet, altså når de sætter hunde på opgaver, f.eks. ved at finde personener som er stukket af fra et røveri eller lign.

• #7   20. feb 2008 Tak skal du have - men det er ingenting i forhold til de rigtig gode..... Men vi øver ....
    Sådan kan din hund da også blive - altså lydig... Det er bare positiv træning, beløn for alt den gør rigtigt - så den mere af det..... Aldrig forlang noget som den udføre UDEN at den får en belønning, altså bold, godbid eller hvad der nu passer til din hund.... Så når man langt....

• #8   22. feb 2008 HVOR ER DE NUSSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentér på:
hej nyt vidio klip af hvalpe

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce