{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

:o( {{forumTopicSubject}}

Dem som var med op og gå igår ( tirsdag) så måske at Luna gik med noget i munden, hun ikke kunne få ud. jeg tjekkede hende hurtigt deroppe men kunne ikke lige se noget, ( lidt svært med en hund som meget hellere vil lege med de andre hunde end at stå med åben mund og blive undersøgt) Vi gik i ca en time deroppe før vi tog hjem, og på vej hjem i bilen begyndte hun at tage hendes pote ind i munden, så der var noget som sad fast. Og rigtigt nok, da vi så kom hjem og jeg rigtigt kunne få hende undersøgt sad der en pind på tværs oppe i ganen på hende. Problemet var så at jeg ikke kunne få den ud, den sad bare rigtigt godt fast. Heldigvis kom min kæreste hjem imens jeg sad og prøvede på at få den skide pind ud. Mads prøvede så om han kunneat få den ud, men den sad stadig fast, Der begyndte jeg så småt at gå HELT i panik. Men heldigvis fik Mads den ud efter nogle forsøg!!
Har det jo bare så dårligt med at hun har gået rundt med den pind i over en time!! :o(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  :o(
  • #1   5. mar 2008 ...puuuha...godt at den "kun" sad fast i ganen...!

...men jeg kan godt forstille mig, at man føler sig helt magtesløs, når man ikke kan hjælpe sin hund ud af dens problemer...og derved næsten gå i panik...

Stakkels Luna...godt at Mads fik den ud...og godt at der ingen skade er sket...

• #2   5. mar 2008 Nej hvor var det synd - både for dig og Luna. Du undersøgte hende jo og fandt også årsagen. Det skal du kun glæde dig over. Hvis du havde svigtet hende, havde du i stedet helt ignoreret de tegn hun viste - og sådan var det jo slet ikke.

Du handlede jo. Og du handlede hurtigt. Så prøv nu om du kan få de gode tanker frem om det i stedet for at bebrejde dig selv.

Knuz Karina

• #3   5. mar 2008 Jeg er også glad for jeg fandt ud af hvad det var, og at vi fik den ud, uden at det skete noget.
    Men bare det der med at man sidder og gør alt for at få den ud, men den overhovedet ikke flytter sig, det er bare så magtesløs.
    Men vi fik den ud og det er jeg glad for. og er helt sikker på at det er Luna også glad for. :o)

• #4   5. mar 2008 Malene J.: det var også det jeg fortalte deroppe der var sket med Eddie engang, men jeg ku selv få den ud,og det var herhjemme.
    Men god i fik den ud, man bliver helt skidt tilpas når det sker.
    Men Eddie gik og hostede, og lød som han var ved at blive kvalt, men den sad også godt fast, men jeg måtte virkeligt også rykke til.

Men god bedring til Luna, håber snart vi ses til træf igen.

• #5   5. mar 2008 Anne mette>>> Jeg kom nemlig til at tænke på det du sagde da vi var ude at gå. Og det var sådan som du sagde at Eddie også havde været udsat for.

Det var rigtigt synd for hende, men vi har ikke kunne mærke noget på hende siden vi fik den ud, heldigvis.
    Håber bare ikke det sker igen.
    Det bliver nok lidt svært at få hende til at lade vær med at gå med en pind i munden!! :o)

• #6   5. mar 2008 det var godt du fik den ud igen.. det var synd for jeres hund..

• #7   5. mar 2008 Malene J.: Luna og ingen pind i munden, den tror jeg heller ikke på. Hi HI.

Kommentér på:
:o(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce