Nervøs for at fortælle det til mit job {{forumTopicSubject}}
Jeg er jo først lige for 1 uge siden startet på arbejde igen efter endt barsel, så derfor er jeg super nervøs for at fortælle nyheden. At jeg igen er gravid og venter baby til oktober.
Jeg har lige haft barnets 1 sygedag og holdt 1 fridag fordi min datter har mellemørebetændelse.
Lige pt. er jeg forkølet, så jeg bare sidder og pudser næse, snøfter og har røde øjne hele tiden.
Maven er heller ikke det nemmeste at skjule mere, så den for en ordentlig opstrammer hver gang jeg går (det er nu også anstrengende)
Jeg har også på fornemmelsen at jeg skal være barselsvikar for en kollega der skal føde i juni/juli, men idet jeg ikke har haft en samtale med chefen endnu siden jeg kom tilbage er det kun rygter. Men jeg skal jo nok have fortalt det inden de giver mig den opgave…
Jeg kan vælge at gå ind og fortælle det til min chef, Men min chef er en stor og nogle gange skræmmende mand, men han er også tysker, så han har vel en undskyldning for at virke sådan.
Jeg kan også vælge at fortælle det til min tillidsrepræsentant først og høre hvad hun mener???? (hun er min tidligere arbejdes kollega, men idet jeg holdt 1 helt års barsel kunne jeg ikke komme tilbage til hende)
Hvad ville i gøre?
Hilsen hende der har en lille kylling gemt i sig, selvom hun nu helst så det var en løve som havde fortalt det med det samme i stedet for at gemme maven
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 149 Svar: 967
Jeg syntes bare du skal fortælle det til din tillidsrepræsentant først.. Eller måske en rigtig god kollega som du kan stole på , og som måske kan bakke dig op.
Det er rigtig surt , og din chef vil ikke bryde sig om det .. Men det er der ikke noget at gøre ved .. Han kan jo ikke fyre dig ... Og han vil acceptere det , med tiden ..
Det gjorde min meget farlige og skræmmende chef
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 29 Svar: 73
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 90 Svar: 526
Nervøs for at fortælle det til mit job
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside