{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

Udfordringer {{forumTopicSubject}}

Jeg beklager "stedet" da jeg jo ikke vil "misbruge" gruppen, men min lille Chiki er i MIN 1ste udfordring herinde, så jeg ville blive meget glad hvis nogen ville hjælpe os lidt.
Jeg kan ikke få mig selv til at skrive STEM PÅ MIN HUND.Når jeg kommentere andres hunde, men jeg opdagede så at han havde fået en mellemstemme og ingen kommentar, ikke fordi det burde betyder noget særligt, men jeg forstår bare ikke hvorfor, jeg stemmer Altid selv Høj til ALLE og gir en sød kommentar, da jeg som hundeejer blir lidt ked hvis nogen syntes at min/e hund/e ikke er søde. Vi kæmper mod en der her baglandet med sig "Har været med i Danmarks sødeste hund" så Tja, jeg beklager IGEN at jeg tyer til denne "beskidte metode" men som skrevet så er jeg underligt nok blevet mere påvirket af den Mellemstemme end jeg troede, så please hjælp os bare lidt..Takker på forhånd jer der stemmer på Chi`erne og lille Chiki. Med DÅRLIG samvittighed over indlæget, De venligste hilsner Anita.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udfordringer
  • #1   7. mar 2008 Anita

det har jeg også fået ef en bruger jeg havde givet en høj... skriver heller ikke selv kig forbi osv. folk skal dømme fordi de synes hun er fin. så i min smålige hidsighed tog jeg min stemme tilbage og spurgte efter en begrundelse for hvorfor?

den har jeg aldrig fået.

tror bare det handler om at folk har noget imod vores "fashion" dogs

• #2   7. mar 2008 mads og elise, jeg skrev også for at spørge hvorfor, men da jeg gennemlæste min besked "for at tjekke stavefejl" tænkte jeg, Nej jeg VIL IKKE ned på de 12-13 åriges plan, så jeg slettede beskeden igen.
    Jeg tror også at det har noget at gøre med at det er en Chi, derfor skrev jeg min "BØN" herinde hvor alle jo har Chi`er, så der vidste jeg at racen ikke var "hadet eller bare ikke vellidt"
    Jeg har det ikke godt med at ha skrevet min besked/tråd eller hva det nu kaldes, men på den anden side, så blev jeg bare så ked af, at der var en der ikke syntes at min hund var sød nok til at få Høj. Jeg ved godt at det er barnligt og jeg troede ikke jeg kunne føle sådan pga. en stemme, men jo, den HAMREDE sig lige ind i mit hjerte.

• #3   7. mar 2008 hi hi så er vi 2 af samme støbning, for jeg blev sku sur!
    især fordi jeg ikke er den type der selv kunne finde på at give andet end høj... jeg giver ikke hunden høj hvis den ikke er en høj værd. men så får de slet ingen stemme fra mig.

synes det er direkte latterligt når folk skal nedgøre andre!

smiley men så smil af at folk simpelthen er så dumme, så får man det bedre igen smiley

• #4   7. mar 2008 Gitte 1000 tak, jeg tar lige turen forbi og gir Simba min stemme, jeg føler ligsom dig og jeg gør det samme, jeg kigger ind hele tiden for at se om der dog ikke er nogen der ser hvor smuk han er..Smiler.. Men det er helt sikkert at det er både 1ste og sidste gang, for jeg kan heller ikke bære at folk ikke kan se at han da er den smukkeste og dejligste vovse. Jeg er vist lidt for pylret til konkurrance, og jeg havde tænkt mig at han skulle på udstilling, bare så han måtte lave hvalpe der kunne blive stambogsført, men når jeg ikke kan tåle at måske tabe her, hvordan vil jeg så ikke ta det på en udstilling, jeg tør slet ikke tænke på det, og jeg kan jo ikke blive mere "moden" end jeg er, jeg bliver 49år d.22 i denne måned,Ggg.."Surt show" altså det med udstillingerne..Smiler..

• #5   8. mar 2008 Gitte. Jeg ved det heller ikke lige med Chièr, men jeg tror det er som med alle andre racer.
    Min gamle Basenji Benji som også er herinde..
    De skal ha været på 2 udstillinger mener jeg det er, og ha mindst en 2plads begge gange for at måtte bruges til avl.
    Men det er jo også logisk nok, det er jo sådan at de holder standarden, så der ikke pludseligt er hunde med alle mulige fejl der får hvalpe, for man må jo ikke avle på hunde med f.eks underbid tja og alle mulig andre fejl, men du kan læse om hva der anses for fejl på Google hvis du bare skriver racenavnet så kommer der en masse links hvor det står. Nå skal ud med vovserne inden regnen begynder..Smiler..Vt Ses/skrives..ss..
    Og ha nu en forsat god aften..

• #6   11. mar 2008 Nå så prøvede jeg at være med i min 1ste stemmerunde igår, men jeg havde ikke tjekket de andres hunde først, det viste sig, at flere havde spaniler og lignende hunde, så NATURLIGVIS røg Chiki meget længere ned i point/stemmer el. hva det nu kaldes end inden stemmerunden, så jeg forbander mig selv for at jeg var med..
    OK jeg GRINER HØJT af mig selv, for at være så overfølsom ang. den leg.."Udfordringer"
    Så den King Charles spaniel "Smilla" vi konkurrere mod ja hun vinder, for der er kun 1 dag tilbage og med 11 stemmer bagud ja så har vi jo tabt.
    Det er naturligvis også helt ok, sådan skal det være, og jeg syntes naturligvis at Smilla er lige så super sød som før vores "leg", men som jeg har skrevet før så er jeg ikke god til at se min lille vovse tabe, jeg er ellers en rigtig god taber i spil, det kan slet ikke hidse mig op, for det er jo bare et spil..
    MEN hvorfor kan jeg dog ikke indse, at dette er det samme, det piner mig, så nu har jeg skrevet ved Chiki, ligesom ved Beauty og Prixie at vi IKKE modtager udfordringer, for jeg bliver alt for stresset af det.
    Har i forresten set de 2 nye billeder af Beauty og Chiki, jeg syntes at B. er SÅ SØD, tænk at hun behandler ham så meget som sin egen hvalp. Det er de 2 sidste billeder.. Smiler.. http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=39134&ipc=129747

• #7   11. mar 2008 Ggg. Stavefejl er som vanligt på min regning.. ;o)

Kommentér på:
Udfordringer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce