{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Står hun ikke fint
  • #1   10. mar 2008 Ved ikke helt hvordan de skal stå, men hun er godt nok sød smiley

• #2   10. mar 2008 Jo fine billeder. Men billeder snyder altid lidt, især når man fotograferer oppe fra og ned. Stl hende op på et bord og få én til at tage billeder for dig, så bliver meget bedre.

• #3   10. mar 2008 Okay tusind tak for hjælpen. Jeg ved hun ikke kan stå helt perfekt men vi øver os rigtgi meget så mon ikke det nok skal komme med tiden.

• #4   10. mar 2008 Kristina hun er jo ikke ret gl. Så hun kan pt. ikke stå som den KH, der vandt Toy gr. fordi hun har jo ikke muskler til det endnu. Det er rigtig godt du øver. Prøv når du retter på hende så ret bagben tilbage og ikke rette på forben. (derved opnår du det bedst mulige resultat efter hendes alder) Du kan blødt holde hende bagtil derved både skubbe halen frem og rette bagbenene. Good luck smiley

• #5   10. mar 2008 jeg må altså ha mig en chihuahua en dag... hvor er hun bare dejlig.. ka så godt li at de er helt sikre på at de er meget større end alle andre;-)

• #6   10. mar 2008 Naja - Det er skam også dejligt med et billede at gå efter. Ved jo også godt hun ikke er ret gammel, men hun er jo min første udstillingshund så er bare så stolt af min lille skat.

Jeanette - Det lyder som en rigtig god måde har nemlig lidt problemer med hun vil krumme ryggen ret meget når jeg holder hende. Må indrømme vi mest træner hende til at stå selv på bordet, men vi retter jo også hendes krop selvom det ikke er så let endnu.

Ja hun er en dejlig hund, chihuahua er en dejlig race.

• #7   10. mar 2008 Kristina: Jeg holder ligesom med højre hånd foran på brystet med fingeren mellem hundens forben (støtter hoved op) og med venstre hånd bag fra (støtter halen op) og retter bagben bagud... ved ikke om det giver mening, men ellers må Dorthe ell. måske hvis en af de andre chi ejere kommer til den udstilling (skal jo til KSS udstilling på sj.) vise dig det... Det kan man ikke på gulvet, men øv det på bordet, fordi det har hjulpet Hermes også når han står på gulvet (Han retter sig ligesom smiley må snart sætte nogle nye billeder ind af ham der er jo fra han var 4-5 mdr. Vil prøve at tage et, hvor jeg viser dig det!

• #8   10. mar 2008 Jeanette - Vi øver det også på bordet stort set hver dag. Jeg har før fået vist hvordan de skal stå og har jo også været på udstillinger og se, men det er lidt sværer at få lille Nynne til at stå selv. Ja tak du må meget gerne sende et billede.

• #9   10. mar 2008 Ja det er svært at lære dem det.. Hermes har også været svær, men nu går det godt! Det er rigtig godt du øver ;O)) I skal nok blive gode

• #10   10. mar 2008 Ja jeg er stædig nok så selvom hun er en bestemt lille dame skal jeg nok "vinde" til sidst. Men hun syntes jo ogs¨det er sjovt hun har bare lidt problemer med at forstå hvad mor vil have hende til hehe. Men godt at vide det ikke gør noget hun ikke kan endnu når man ser de hunde opdrætterne har får man jo nerver på de kan sgu stå med det samme.

• #11   10. mar 2008 Baja - Okat dey lyder meget logisk med man ikke skal løfte under maven. Jeg har ikke vist hvad jeg kunne gører for hun ikke krykkede og det gør hun normalt ikke så det er bare dejligt med nogle gode råd:)

For Tavler - Jeg er også glad for at starte med et hygge skue som Brændstrup så er jeg heller ikke så nervøs og Nynne kan slappe mere af også. Håber virkelig der kommer nogle andre chihuahua kunne være sjovt at sammenligne

• #12   10. mar 2008 Og s¨glæder jeg mig jo bare til at se alle hundene. Elsker simpelthen generelt hund så det er bare så sjovt at være sammen med andre udstillere og kigge på hunde en helt dag.

• #13   10. mar 2008 Hov Naja er det egentlig hele tiden man skal løfte hende sådan eller bare når hun skal "stå" på bordet?

• #14   11. mar 2008 Naja det er måden man sætter dem op på fortil... det betyder man fjerner selvfølgelig højre hånd når hunden står så dommeren kan se hunden. Skal til ringtræning i morgen og vil prøve at få taget et foto smiley Kristina du skal ikke løfte hende når hun først stå, så støtter du hende blot bagtil ;O)

• peter h
    peter h Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #15   11. mar 2008 Jeg

• #16   11. mar 2008 Mener også når hun skal løftes fra gulvet og op på bordet.

• #17   12. mar 2008 Ja du må helst ikke løft under maven, fordi det giver en knæk på ryggen og ikke alene kan det ødelægge udstillingsfremtiden pga hun så ikke få en lige toplinien. Men værre er hun kan få en diskoprolaps (ved ikke det staves)

• #18   12. mar 2008 Altså man må aldrig løfte under maven?
    Det er godt at vide plejer at løfte unde brystet vil jeg kalde det, men vil jeg da ikke mere. Hvor løfter i så?

• #19   12. mar 2008 Ja lidt besværligt, men specielt med de ungre chi skal man løfte dem både med en hånd bagfra og en forfra det er lidt besværligt og man skal lige vende sig til at HUSKE og gøre det på den måde... men som ved alt så bliver det en vane at gøre det rigtigt smiley

• #20   12. mar 2008 Ja det skal jeg ha' printet ind på nethinden:) Tusind tak for alle de gode råd..

• #21   15. mar 2008 Kristina jeg kan åbenbart ikke komme til at lave en fotomappe i dag, men jeg har sat et par ny pic. ind af Hermes måske du kan forestille dig, hvad jeg mener. Der er også et på Fendi, hvor jeg støtter ham på den måde, som jeg prøvede at forklare. Held og lykke på udstillingen ;O))

Kommentér på:
Står hun ikke fint

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce