{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Kahlúa på hospitalet... {{forumTopicSubject}}

Forleden aften opdagede jeg pludselig at Kahlúa havde fået nældefeber (igen). Men denne gang var det meget meget slemmere end sidste gang. Jeg opdagede det måske kl 17 og inden jeg havde set mig om havde jeg pludselig en flodhest istedet for en hund. Jeg skyndte mig at ringe efter taxa og afsted til dyrehospitalet. Inden vi var kommet til hospitalet, var hævelserne taget så meget til at hun hev efter vejret. Det havde nemlig lukket luftvejene i halsen.

Hun fik en masse indsprøjtninger og vi måtte bliver der til observation.. Men hun er frisk nu og jeg har fået piller til en anden gang, så det forhåbentligt ikke går så galt.

Jeg har i hvert fald lært at nældefeber er IKKE at spøge med, og hvis der blir en næste gang er det bare afsted med det samme.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kahlúa på hospitalet...
  • #1   14. mar 2008 sikke en dum oplevelse,
    ved du hvad der udløser det?

• #2   14. mar 2008
    Åh jamen nældefeber er jo en allergisk reaktion. Jeg får det selv når jeg spiser ting jeg ikke kan tåle f.eks.

Normalt får hunde det hvis de har tygget på en hveps eller bi, men det er jo uden for sæson, så det kan have været noget hun har kommet i berøring med eller noget hun har spist.. Who knows.

Vi havde været ude og gå på christiania om eftermiddagen, og der render hun jo bare rund som det passer hende i buske og folks haver osv. Men jeg så også hun hapsede en gajol i metroen, såååehh jeg ved det ikke. Og dyrlægen sagde at det er sjældent man 100% ved hvad det er med mindre det er hvepse eller bi'er.

• #3   14. mar 2008 det ville jo være nemmere hvis du vidste det , men godt at hun er ok igen.

• #4   14. mar 2008 sikke en oplevelse. puha, men nu er du da heldigvis beredt. Håber hun er fit for fight igen smiley

• #5   14. mar 2008
    Ja hun er okay nu.. Den lille stakkel.. Men humøret var højt hele vejen igen. Og da hun blev udskrevet gøede hun både af dyrlæge og sygeplejerske.. Såååehh vi blev enige om at hun var sig selv igen hihi

Første gang hun fik nældefeber er jeg sikker på det var rå and. Så det har jeg ikke turde give hende siden..
    Men måske det var den der pastil i metroen.. For lægen sagde at når det sad som det gjorde var det højst sansynligt noget hun havde spist. Ellers ville det havet været hele kroppen der var hævet, men det var kun hovede, snude, hals og nakke..

• #6   14. mar 2008
    Så mon ikke vi skal arbejde lidt ekstra på at opsamlen af forskellige lækkerier på gader og stræder er no go..

• #8   14. mar 2008 ej hvor syndt for hende...og dig ..du må ha fået et chock..
    glæder mig at høre at luapigen har det godt igen...
    god bedring fra mig og eddie...:-)

• #9   14. mar 2008 åhh stakkels lille pigen.. dejligt at hun er i bedring!!

• #10   14. mar 2008 Stakkels Lua pigen - åh, men kender det jo godt selv. Har jo også været af sti af sted på Dyrehospitalet med Hailey og Nældefeber - det er ikke sjovt.

Glad for hun er på toppen igen.

Kommentér på:
Kahlúa på hospitalet...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce