{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

A.P.A. stævne 21/3-08 {{forumTopicSubject}}

Dennis, Louise og undertegnet fra D.W.P.A. drog til stævne i tyskland i fredags for at konkurerre med "Angel" og min nye WP hund "Peaches"

Der var ca. 20 hunde tilmeldt konkurrencen, deriblandt nogle "nye" hunde, hunde fra "UPF" i Tyskland samt nogle gamle kendinge, bl.a. "DOmino" og "Zorro".

I klasserne over 60 pund vandt "Angel" overbevisende den bedste % med 28,5 X sin kropsvægt, og var kun en enkelt forøgelse fra også at vinde "Mest vægt" som blev vundet af "Zorro".
Stort tillykket til "Angel" som kun bliver bedre for hvert stævne

I klasserne under 60 pund vandt "peaches" både bedste % med 23,55 samt "mest vægt"

Der var mange gode hunde, så jeg er sikker på at A.P.A. året nok skal blive hårdt.

Denne konkurrence var samtidigt den første "Battle on Wheels" konkurrence i år ud af 5. Det Danske "Battle on wheels" stævne vil blive afholdt i August og blive dømt af Chris Wells som er "præsident" i A.P.A.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
A.P.A. stævne 21/3-08

Annonce