{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
327 visninger | Oprettet:

Hundesvømmning {{forumTopicSubject}}

Så er vi kommet hjem fra Rofus første "svømmetime" og han var bare så dygtig.. Er så stolt af ham smiley
Han var godt nok lidt bange til og starte med men, Jette hjalp ham over frygten og det endte med at han selv svømmede rundt.. Han ku endda hent legetøjet hen til mig.. Nååe er bare så stolt over ham smiley

Moars dygtige dreng smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundesvømmning
  • #1   3. apr 2008 hejsa. kan godt forstå du er stolt af din hund.. Hvor går du til hunde svømning henne? Jeg har 2 store labrador som vil elske at gå til svømning. og hvad koster det?

m.v.h. majbritt andersen.

• #2   3. apr 2008 Majbritt A
    http://faurholt-hundepension.webbyen.dk/ det er her vi svømmer ligger ca 10 km fra ribe og kan se det os er der lene b har været ude.

det er et rigtig rigtig lækker sted. og jette er rigtig sød til at hjælpe osv.

nemo svømmer der 2 gange i ugen og elsker det.

• #3   3. apr 2008 Border Collies : Jep det er lige der.. Rofus elsker og være der ude smiley Og det er super lækkert derude både pensionen men også svømmehalen.. Også er jette jo bare super til at hjælpe og til at passe på vores skønheder smiley

HVis jette ska hjælpe til svømmning koster det 125 kr for en halv time
    og ka du selv så koster det 65 kr for en halv time smiley
    Og vi kommer helt klart igen.. hehe..

• #4   3. apr 2008 Jeg har lige bestildt et 10 turs kort til tre hunde derude og vi glæder os rigtig meget til at skulle derud, vi skal lige aftale nærmere på mandag, da hun lige skal hjælpe os første gang :-))

• #5   3. apr 2008 okay... super smiley Kæresten og mig aftalte og vente med titurs kort til Rofus har vænnet sig mere til det.. Har også fået lokket kæresten til og tag med næste gang smiley

• #6   3. apr 2008 ok. tusinde tak for hjælpen alle sammen. jamen hvad koster så et 10 turs kort, det må jo så være lidt billigere?
    det kan jo godt blive lidt dyrt med 2 hunde til svømning ellers ihvertfald hvis det skal være regelmæssigt.... men lyder som noget der lige passer simba og freja...

• #7   3. apr 2008 øhm et titurs kort koster 550 kr, så man lige spare 100 kr. smiley

• #8   3. apr 2008 Svømmebadet

1 hund max 30 min 65,00 kr
    10-turskort 1 hund 550,00 kr
    2 hunde max 30 min 90,00 kr
    10-turskort 2 hunde 850,00 kr
    Svømmetur under ophold i pensionen pr tur 125,00 kr
    Klubaften max 4 hunde pr time 100,00 kr
    Svømmetur m. hjælp 125,00 kr
    (Husk håndklæder og regntøj)

• #9   3. apr 2008 ja ok. jeg har lige været på hundepensionens hjemmeside og set priser m.m. lyder spændende og dejligt og til at betale sig fra, så er det vel ikke andet end at få prøvet det af med de 2 sorte....ha ha... tak for hjælpen alle sammen... vov vov fra os alle....

• #10   3. apr 2008 Det var da så lidt.. Håber I blir lige så glade ved at være der derude som vi er smiley

Kommentér på:
Hundesvømmning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce