{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Grisene har oss retigheder!!!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg er medlem i en gruppe inde på HesteG. hvor en medlem skrev dette... Prøv li at læs det...

har sæt en masse indlæg i den senere tid med folk der vil havde at man skla skrive under på at søerne skal sættes fri..
jeg må desværre advare jer og sige at den underskrift ind samling ikke kan bruges til noget som helst.. for det første fordi man kan skrive under på den selvom man er under 18 (ens underskrift glder først når man er over 18)
for den andet fordi deres oplysninger er helt hen i vejret, og de snakker om metoder der har været forbudt at bruge i mange år i dk.
for det tredje du kan skriver under flere gange. så den kan desværre ikke bruges som offecielt underskrift indsamling.

nu vil jeg så påpege. at du bedre kan støtte frilands søerne. og de svine gårde der går ind for dyrevelfærd ved at enten antonuis svine kød eller frilands svine kød. det koeste mere en det "normale" svine kød. men dyrerne har haft et godt liv.

et andet problem jer ser i at alle søerne skal slippes fri det er hvor skal de være henne i dk?... der er ikke plads nok til at alle søerne og andre grise kan rende frit.
Og s siger den hurtige jamen så må vi bare inddrage markerne og havde mindre grise i dk.
Nej det kan desværre ikke lade sig gøre. så skulle vi til at importere alle grov varerne til dk. og det ville koste så meget at dk ville gå i en finans mæssigt ruin.

mit bedste råd til dem der vil støtte frilands grisene det er køb antonuis kød eller frilands kød. og kig nøje på pakken om det er dansk svine kød. da de i udlandene ikke har så stramme regler med dyrevelfærd i svine stalden som vi har i dk

Er i ik søde at skrive om jeres mening og evt. meget gern om i vil hjælpe og gøre noget ved det...!!! Nu prøver jeg i hvert fald...<3:|

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Grisene har oss retigheder!!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce