{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.519 visninger | Oprettet:

Hundetegn i halsbånd.. {{forumTopicSubject}}

Hmm, jeg har hørt en del efterhånden sige der ikke må stå navn på hundetegnet.. Og at der skulle være en lov om det..?? Nogen der kan hjælpe mig lidt her.. For jeg har været inde og få lavet et til vores hund med navn og tlf nr på.. men jeg skal da ha lavet en nyt hvis der ikke må stå navn på... !?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundetegn i halsbånd..
  • #1   6. apr 2008 Søs: mener at loven siger der SKAL være tlf og adresse på... Så navnet bestemmer man vel selv..:-)

  • #2   6. apr 2008 Okay... - Er bare blevet en smule forvirret... For der er efterhånden så mange ting som man må og ikke må, som man skal og ikke skal.. Det er ikke lige altid til at finde ud af.. Og nu er vi tilmed førstegangs ejer af en hund, så der er jo mange ting vi endnu ikke har fået sat os ind i.. Men så er det godt der er HG.. Her kan man altid spørge.. smiley

  • #3   6. apr 2008 Lovbekendtgørelse nr. 380 af 26.6. 1969 med senere ændringer.

    Mærkning
    §1. Besidderen af en hund skal sørge for, at hunden, fra den er 4 måneder gammel, er mærket og registreret samt bærer halsbånd forsynet med et skilt, der angiver besidderens navn og adresse.

    Så det er ikke et krav at hundens navn skal være med på hundeskiltet.


  • #4   6. apr 2008 Så der skal også være adresse.. hmm.. Okay.. jeg må bare ud og få lavet et nyt så...

  • #5   6. apr 2008 Søs: Forstår godt hva du mener.. jeg var også helt forvirret da jeg fik min første hund.. Der er så mange ting man skal finde ud af... og det vil der være hele tiden.. jeg bruger tit hundegalleri som hjælp,da der stadig er ting jeg ikke ved en skid om:-)

    Og forresten tillykke med den lille..:-)


  • #6   6. apr 2008 Tusind tak.. Og jeg kommer nok også til at bruge hundegalleri en del.. Og der er nok altid noget nyt man kan lære..

  • #7   6. apr 2008 På vores står der Victor, på den ene side, og den anden står der min fars navn og addresse, da det er han der "ejer" den...

Kommentér på:
Hundetegn i halsbånd..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce