{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

hvalpe :) {{forumTopicSubject}}

så vil jeg gøre lidt ved denne inaktivitet. jeg har fået hvalpe for snart 5 uger siden, det er vores cockers trejde kuld hvalpe. hun er en super god mor, og alt er bare gået nemt og lige til. hvalpene var i går ude og lege en halv time i haven, det var deres første erfarring med udendørs livet, de var helt vilde med det:)
jeg sender også billeder af vores hvalpe til deres nye ejer, et par gange om ugen så de kan følge med i hvad der sker, der ud over ligge jeg alle billederne ind på cd, så køberne har billeder af hele deres hvalps liv, det synes jeg selv ville være dejligt at have haft. er der flere der gør det? jeg skal lige ledes ud at finde mig en lille n cocker pige efter sommerferien, men jeg synes det er svært at finde en der ikke er opvokset i en stald, har nogle af jer gode råd om hvor man finden en sund og god cocker?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalpe :)
  • #1   7. apr 2008 Jeg kender kun en cocker-kennel.

Kennel Elmelund som ligger ved Otterup (Nordfyn). Hun har gode hunde, som jeg selv ville kunne finde på at købe. Hvis altså ikke det var en het forkert race til mig.

• #2   7. apr 2008 tak skal du have, jeg tror jeg vil prøve at ringe til hende og hører:)

• #3   7. apr 2008 de får slevfølgelig alt det der med chipnummer, sundhedsbog og vacc. attest. foderstart pakke, halsbånd, pelspleje info. og så cd med alle billederne af lige deres hvalp. jeg skriver til hvalpe køberne et par gange om ugen og holder kontakt bagefter, og de må altid ringe hvis de er itvivl. jeg har i dag fået billeder og brev fra en som vi solgt for to år siden:)
    Jeg melder ikke ind i klubber, da min erfarring er at de fleste ikke rigtig interesserer sig for det.

• #4   7. apr 2008 I stedet for medlemsskab vil jeg meget hellere give hvalpetræningen.

Nu har jeg en race som alt for ofte bare ligger og ser sød ud derhjemme. Det synes jeg er synd for de lærer utrolig hurtigt.
    Synes hvalpemotivation er en rigtig god start for alle hvalpe. Om de så vil fortsætte med at træne er helt op til dem selv.

• #5   7. apr 2008 jeg synes altid det er en god idé at opfordre til hvalpe træning, jeg gør det altid, snakket meget om at de også skal arbejde med deres hund mentalt. men jeg tror det er svært at give et hvalpetrænings pakke med i købet, vi bor i vestjylland og jeg har solgt hvalpe til både sjælland, nykøbing falster, sønder jylland, faktisk er der ingen i nærheden af hvor vi bor. og det er jo ikke altid de har lyst til dkk, hvalpetræning, men for vores vedkommende, hellere vil have noget med jagthunde eller nogle der sætter fokus på pelsen. det er købernes beslutning hvad de har lyst til, og hvornår det passer ind i deres kram. men som sagt må de altid ringe for gode råd og vejledning i opdragelsen. ligeså hvis det kniber me at få deres hvalp passet når der står ferie på programmet, så kan vi godt passe, dog kun en gæst af gangen, da de jo er inde hos os og vores hunde. for mig betyder det utroligt meget at mine hvalpe får et godt liv, med den rigtige opdragelse, og med en forståelse af hunden og deres behov.

• #6   7. apr 2008 Jeg er såment bare meget glad for mine hunde dette er incl mine hvalpe, både de solgt og de ny fødte:) man knytter sig jo til dem de kære små.

• #7   8. apr 2008 Jeg kan ikke helt se hvordan det er påtrængende at betale for deres hvalpetræning. Det er jo stadig op til dem selv om de VIL melde deres hund til træning og ikke et krav for at købe den.
    Selv om de så vælger at gå til træning med den kan jeg jo stadig ikke kontrollere om de får trænet derhjemme eller i det hele taget kommmer til træningen.

Jeg ved der er en rottweiler opdrætter som kræver af ALLE hvalpekøbere at de skal gå til træning med deres hund. Og det er vist ikke kun som små hvalpe.
    Ja det er en anden type end mine, men hvorfor må min eikke få den gode start bare fordi det er så nemme hunde?

<b>Trine.</b>
    Fandt du så en tibbe til din veninde? Og hvor?

• #8   8. apr 2008 Trine

Jeg anbefaler helst ikke nogen i et åbent forum som her. Men her er min egen linkside. (link fjernet) Jeg forsøger at have alle med, men der kan godt være smuttet en enkelt. Der er ikke nogen jeg IKKE ville købe hund hos.

Din veninde er dog velkommen til selv at kontakte mig, når hun føler sig klar til hund igen.

Kennel ved Ålborg? Det må næsten være Kri Kris.

• #9   8. apr 2008 Så må jeg vist hellere få taget mig sammen og finde ud af hvorfor jeg ikke kan opdatere.

Blev jo lige nødt til at se hvem af tæverne det var der havde hvalpe. De har nemlig en efter min No-Ma. Så havde da været sjovt hvis det var hende.

Kommentér på:
hvalpe :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce