697 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
få klippet bollerne?????? få klippet bollerne??????
hey
Vi har i laaang tid gpet og snakket om at få klippet bollerne på draco,men vi er lidt usikkere på hvordan han vil komme til at blive for vi elsker ham jo for den han er,bare ikke den måde han er overfor andre hanner.
Nogen her der har fået klippet bollerne på deres hanhund,og hvordan ændrede han sig ..
0 synes godt om
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 38 Svar: 311
jan 2007
Følger: 44 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 330 Svar: 3.070
Okay,for vi er nemlig lidt usikkere på om han vil ædre sig meget,for vi har jo valgt dobermann fordi vi godt kan lide deres måde at være på og at de har det vagtgen i sig,men er lidt usikker på om han vil ændre sig.
Vi har nemlig en her hvor vi bor som har fået klippet bollerne og han virker mere som en lalle glad tæve hihi og det vil vi jo helst ikke have draco kommer til
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 38 Svar: 311
jan 2007
Fordi hver gang han ser en hanhund flipper han fuldstadig ud,selv om vi har trænet det med ham i snart et år er det dog blevet lidt bedre,men jeg kan ikke gå tur med ham pga. af det,da jeg ikke kan holde ham hvis der kommer en anden hanhund,og jeg vil jo også gerne kunne gå ture med draco uden at han slæber mig hen ad vejen pga. en anden hanhund.
vi var lidt tilfældig ved dyrlægen i dag med tyson så fik lige spurgt ham om det,og hvad han synes.. han synes at hvis det var kunne vi prøve en medicinsk behandling da den kun virker et vis antal måneder og se om det bliver bedre inden vi vælger at klippe bollerne på ham..
jan 2007
Min kæreste,går med draco,og han kan godt holde ham vis der kommer andre hanner,da han er både større og strærkere end mig.
Men nu var spørgsmålet,om andre har, hanner der har fået klippet bollerne og hvordan de blev af det..
Som jeg skriver længere oppe,så har vi trænet i 1 år med dette problem,da det kom da han blev 1 år..
Han har bidt en til træning,og en vi mødte en gang, og været oppe at slås med to andre hvor der ikke skete noget,så jeg vil mene det ikke er hysteri..
og når jeg kan se hvordan hans far og farfra var ja så,kan jeg godt se et billede..
jan 2007
jan 2007
apr 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Emner: 5 Svar: 20
jan 2007
men kæresten skal lige tænke lidt over det,og så kan det være vi prøver med den medicinske først da det virker et vis antal måneder og kan vi ikke se nogen forandring så vil vi overveje at lade være,men kan vi se at han forandre sig på det punkt vil vi gøre det.
jun 2004
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 5 Emner: 90 Svar: 635
jan 2007
få klippet bollerne??????
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside