Dobermannklubben

Dobermannklubben

Medlemmer: 139
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
697 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

få klippet bollerne?????? få klippet bollerne??????

hey
Vi har i laaang tid gpet og snakket om at få klippet bollerne på draco,men vi er lidt usikkere på hvordan han vil komme til at blive for vi elsker ham jo for den han er,bare ikke den måde han er overfor andre hanner.

Nogen her der har fået klippet bollerne på deres hanhund,og hvordan ændrede han sig ..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  få klippet bollerne??????
  • #1   30. apr 2008 Zippo er kastreret, og han er præcis som før. Han render bare ikke efter damer mere smiley

• #2   30. apr 2008 Kirstine L
    Okay,for vi er nemlig lidt usikkere på om han vil ædre sig meget,for vi har jo valgt dobermann fordi vi godt kan lide deres måde at være på og at de har det vagtgen i sig,men er lidt usikker på om han vil ændre sig.
    Vi har nemlig en her hvor vi bor som har fået klippet bollerne og han virker mere som en lalle glad tæve hihi og det vil vi jo helst ikke have draco kommer til smiley

• #3   30. apr 2008 Hahaha... bare tag det helt roligt, Zippo er verdens største vagthund! Jeg kunne nærmest ønske mig det havde hjulpet lidt på hans evindelige gøen ude i hans have! Zippo har altid haft vildt meget energi, det har hans kastration ikke ændret på... smiley

• #5   1. maj 2008 Maria E
    Fordi hver gang han ser en hanhund flipper han fuldstadig ud,selv om vi har trænet det med ham i snart et år er det dog blevet lidt bedre,men jeg kan ikke gå tur med ham pga. af det,da jeg ikke kan holde ham hvis der kommer en anden hanhund,og jeg vil jo også gerne kunne gå ture med draco uden at han slæber mig hen ad vejen pga. en anden hanhund.

vi var lidt tilfældig ved dyrlægen i dag med tyson så fik lige spurgt ham om det,og hvad han synes.. han synes at hvis det var kunne vi prøve en medicinsk behandling da den kun virker et vis antal måneder og se om det bliver bedre inden vi vælger at klippe bollerne på ham..

• #7   1. maj 2008 Jeg kan godt holde ham vis vi går tur og jeg ved med 100% sikkerhed at der ikke kommer andre hanner,så er der ikke noget problem,men kommer der en anden han,ja så er problemet der..

Min kæreste,går med draco,og han kan godt holde ham vis der kommer andre hanner,da han er både større og strærkere end mig.

Men nu var spørgsmålet,om andre har, hanner der har fået klippet bollerne og hvordan de blev af det..

Som jeg skriver længere oppe,så har vi trænet i 1 år med dette problem,da det kom da han blev 1 år..

Han har bidt en til træning,og en vi mødte en gang, og været oppe at slås med to andre hvor der ikke skete noget,så jeg vil mene det ikke er hysteri..

og når jeg kan se hvordan hans far og farfra var ja så,kan jeg godt se et billede..

• #9   1. maj 2008 agressiv ved jeg ikke synes det er et stort ord at bruge,men ja han kan være hvis han kommer for tæt på andre hanner..

• #10   1. maj 2008 og kommer han for tæt på kan jeg ikke holde ham,derfor vi har tænkt lidt på det og ville høre hvad andre havde af erfaringere med det.

• #11   5. maj 2008 Jeg syntes ikke det er synd at man kapper bollerne på sin hanhund, hvis den ikke skal bruges til avl, vi har selv snakket om at Heros skal have det gjort da han er helt vildt oppe at køre over tævehunde hele tiden, og vil lade det gå ud over vores ene kat, det er da også stresset for dem selv at være så sex glad og aldrig få lov til at gøre noget. Så jeg kan intet se forkert i det over hovedet.....

• #13   5. maj 2008 draco er da glad for tæver men ikke sådan at han strejfer.. men vores er nok mere det at han kan virke/være lidt voldsom når der er en anden hanhund,som så gør at jeg ikke kan holde ham..

men kæresten skal lige tænke lidt over det,og så kan det være vi prøver med den medicinske først da det virker et vis antal måneder og kan vi ikke se nogen forandring så vil vi overveje at lade være,men kan vi se at han forandre sig på det punkt vil vi gøre det.

• #14   15. maj 2008 Hej du skriver du vil hører fra nogen der har prøvet det, jeg fik kastreret min dreng godt nok af andre grunde end dine, men han kunne heller ikke lide de andre hanhunde bedere bagefter, så det er bare med at få ham sat på plads mens du kan. ps det er ikke ann men hendes kærste der har skrevet dette.

• #15   16. maj 2008 det gør vi også synes vi selv,og vi har trænet i over et år med ham,det er blevet bedre men som om det sidste ikke rigtig kan trænes væk ..

Kommentér på:
få klippet bollerne??????

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce