{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kennel-navn
  • #1   18. maj 2008 det synes jeg da er helt ok - så er man sikker på at få det man ønsker og ås har man mulighed for at få kennelrabat på foder.

• #3   18. maj 2008 Det var også mest for at sikre mig Kennel-navnet til fremtiden. Ved godt der ikke er hvalpe der kan få det som kennelnavn før jeg selv har leveringsdygtige tæver.
    Det med fodret vidste jeg ikke, men er non-important for now !

• #4   18. maj 2008 jeg bruger royal canin og der får jeg over 200 kr i rabat pr sæk og hvis jeg køber 5 sække, så bliver det leveret gratis - ellers skal man betale lidt for levering

• #5   18. maj 2008 Platugler
    Den putter jeg lige i reminderen - bruger selv RC !
    Tak !

• #7   18. maj 2008 mener også at jeg får rabat på sygeforsikringen, af hunden - men måske det kun er fordi jeg er medlem af DKK

• #8   18. maj 2008 jeg synes ogsaa sagtens du kan bestille det nu... Ikke mindst pga prisen, jeg overvejdede foerst at faa kennelnavn i 2005 hvor jeg koebte Tiah, det kostede 800kr, men taenkte at det kunne vente, ved nytaarsskiftet til 2007 steg det saa til 1500kr, stadig tog jeg mig ikke sammen for nu var det jo "dyrt" men soerme om det saa ikke ved skiftet 2008 igen steg til 2000kr som jeg saa paent maatte af med i stedet, sa hvis jeg var dig ville jeg faa det gjort nu man ved aldrig hvad der kan ske smiley

• #9   18. maj 2008 jeg syntes det er ok. jeg søgte først da jeg havde en tæve fordi jeg troede man skulle eje en tæve. og det var endda først da jeg fik edda for selvom stella er min så står hun i min fars navn for han stod i m in fars og vi vik dengang at vide at der kun var rabat ved tilmelding af flere hunde til udstilling hvis ejeren var den samme, senere fik vi oplyst at det var nok at adressen var den samme. Da jeg så fik kennelmærke så fik jeg avlsretten på stella ind til hun fyldte 8 år

• #10   18. maj 2008 det fint men så ska du også gå efter en kennel også selvom der kommer noget i vejen , det koster jo lidt

• #11   18. maj 2008 Jeg køber snart mit. Jeg har kun hanhund p.t., men skal godt nok have en tæve snart.
    Jeg ville også have købt det, selv om jeg ikke sådan lige skulle have tæve i fremtiden. Så er man sikker på at have det og det bliver jo i hvert fald ikke billigere!

• #12   18. maj 2008 Det er bestemt også min mening, at lave noget opdræt engang i fremtiden. Men for nu har jeg kun mine 2 hanner - 1 stk. avlsgodkendt og 1 stk. hvalp.
    Men så længe jeg arbejder på fuld tid kan jeg ikke byde at skulle opdrætte. Håber i fremtiden på et slags hjemmejob e.l., så man kan være hjemme i de 8-12 uger hvor der er hvalpe.

Men indtil da, vil jeg bare suge viden til mig om opdræt, diverse kurser i fremtiden, så jeg ikke starter på bar bund når jeg endelig skal have gang i opdrættet.

Og med de hastigt stigende priser på kennelmærke, så skal det vist være SNART jeg skal søge.

• #13   18. maj 2008 Det er en god idé, det er bare vigtigt man husker at det skal være et specielt navn, for det koster 1000 kr. HVER gang man søger ind om et kennelnavn, så hvis det ikke bliver godkendt og man prøver igen, så bliver det dyrt ;P

Hehe.. Har selv allerede fundet mit kennelnavn..

• #14   18. maj 2008 Man kan vel kun få afvist et kennelnavn, hvis det er brugt før eller der er nogen som protestere imod - ikk ?????

• #15   18. maj 2008 Afvisningsgrunde: Hvis Kennelnavnet eksisterer i forvejen eller hvis det minder det mindste om et andet kennelnavn eller en virksomhed m.m.

• #18   18. maj 2008 Takker for linket.
    Ingen med mit påtænkte kennel-navn - dejligt.
    Så skal jeg bare lige finde 2000 kr som bare er i overskud.

• #19   18. maj 2008 da jeg søgte var der et der lignede et eksisterende lidt for meget - min 3. priotet og der ringede de fra DKK og spurgte om jeg ville have et nyt alternativ med eller de skulle ansøge FCI med kun 2 forslag, så jeg tror ikke man risikere at få alle afvist og skulle søge igen = nyt gebyr. Det skulle da lige være hvis de nu mener man bare kan kigge på den FCI-side, den var vist ikke online dengang.

• #20   19. maj 2008 Kennel navn er helt ok for meg. Selv har jeg Kennel navn:-))
    Jeg fikk det navnet jeg satte først og jippi da ble jeg glad.

Kommentér på:
Kennel-navn

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce