Velkommen Hvem er vi?? {{forumTopicSubject}}
Hejsa jeg vil da gerne starte med at præcentere mig selv og min fam...
Vi består af mig (Lisbeth), min mand (Anders), vores katte Sofus(på billedet) og felix, de er brødre og ca. 7 år, de bor i øjeblikket hos vores venner Trine og Jesper, og deres hund Balou... fordi vi har solgt vores lejlighed og kan først få vores hus pr. 1 august... Så har vi lille Ludvig som er en skøn lille Amstaff på 10 mdr. og 30 kg... Han har lige bestået hvalpeprøven hos DcH Thisted...
Ludvig er en super glad hund, som elsker at lege med andre hunde (endnu både han og hunhunde) Mange af jer har jo allerede mødt os...
Vi er ellers et meget alm. ungt par, på 24 og 30år, som blev gift sidste år, vi har været sammen siden 1999. Vi venter hus til august og baby til Oktober.
Jeg læser (sammen med Kirsten(og Elmer)) til markedsføringsøkonom i Thisted, hvilket vi bliver færdige med til Juni... Min mand Anders arbejder som værkførerassistent på Bodilsen i Glyngøre på Salling.
Jeg er født og opvokset i Silkeborg og Anders er født og opvokset i Thisted...
Ludvig er vores første hund, så han er lidt af en mundfuld, men vi elsker ham og vil bestemt ikke have ønsket os en anden hund...
Vi kæmper lidt for at vende folks fordomme om muskelhunde, da vi ikke mener det er hunden, men nøden i den anden ende der bære fejlen...
Håber i vil skrive en kort(eller lang) beskrivelse af jer selv her håber vi ses i byen eller skoven i fremtiden.....
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 16
Jeg hedder Anne Marie Roesen & bor sammen med min forlovede Thomas . Jeg er 19 og han er 22 og vi bor sammen i en lejlghed I Nykøbing på Mors . Vi har en AB på 8 mdr, Ricko, som vi forguder (:'' Vi er i øjeblikket i gang med at lede efter et hus, gerne på landet, hvos vi då kan få en ny hund ( gerne en tæve) og idet jeg er glad for heste, så må der jo selvfølgelig også være plads til det (:
Jeg går i skole pt, men bliver student til sommer , så er jeg endelig færdig med handelsskolen (: Men så skal jeg bare have fundet mig en praktikplads, men har søgt et sted. Så håber jeg måske er så heldig (: Min forlovede arbejder indenfor faget brolægning på Mors .
Hilsen Anne Marie Roesen
feb 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 5 Emner: 40 Svar: 57
Jeg hedder Lucca og er 34. Bor sammen med min mand på 28 og 2 tøser på 12 og 13. Vi bor på mors i en lille by der hedder Ljørslev. Jeg går hjemme pga dårlig ryg og bøvl med sukkersyge men kommer forhåbentlig igang med et eller andet efter sommerferien, min mand arbejder på nathold på bodilsen
Vh Lucca
sep 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 145 Svar: 1.554
feb 2007
tak. Min mand er på BF2 i Erslev på nathold
V.h lucca
sep 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 145 Svar: 1.554
feb 2007
Ja det kunne være rigtig hyggeligt.
Jeg skriver lige en pb med vores tlf nr, så kan vi lige ringe sammen
Vh Lucca
Velkommen Hvem er vi??
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside