Velkommen Hvem er vi?? {{forumTopicSubject}}
Hejsa jeg vil da gerne starte med at præcentere mig selv og min fam...
Vi består af mig (Lisbeth), min mand (Anders), vores katte Sofus(på billedet) og felix, de er brødre og ca. 7 år, de bor i øjeblikket hos vores venner Trine og Jesper, og deres hund Balou... fordi vi har solgt vores lejlighed og kan først få vores hus pr. 1 august... Så har vi lille Ludvig som er en skøn lille Amstaff på 10 mdr. og 30 kg... Han har lige bestået hvalpeprøven hos DcH Thisted...
Ludvig er en super glad hund, som elsker at lege med andre hunde (endnu både han og hunhunde) Mange af jer har jo allerede mødt os...
Vi er ellers et meget alm. ungt par, på 24 og 30år, som blev gift sidste år, vi har været sammen siden 1999. Vi venter hus til august og baby til Oktober.
Jeg læser (sammen med Kirsten(og Elmer)) til markedsføringsøkonom i Thisted, hvilket vi bliver færdige med til Juni... Min mand Anders arbejder som værkførerassistent på Bodilsen i Glyngøre på Salling.
Jeg er født og opvokset i Silkeborg og Anders er født og opvokset i Thisted...
Ludvig er vores første hund, så han er lidt af en mundfuld, men vi elsker ham og vil bestemt ikke have ønsket os en anden hund...
Vi kæmper lidt for at vende folks fordomme om muskelhunde, da vi ikke mener det er hunden, men nøden i den anden ende der bære fejlen...
Håber i vil skrive en kort(eller lang) beskrivelse af jer selv her håber vi ses i byen eller skoven i fremtiden.....
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 16
Jeg hedder Anne Marie Roesen & bor sammen med min forlovede Thomas . Jeg er 19 og han er 22 og vi bor sammen i en lejlghed I Nykøbing på Mors . Vi har en AB på 8 mdr, Ricko, som vi forguder (:'' Vi er i øjeblikket i gang med at lede efter et hus, gerne på landet, hvos vi då kan få en ny hund ( gerne en tæve) og idet jeg er glad for heste, så må der jo selvfølgelig også være plads til det (: