{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

Muskelhunde i Korsør. {{forumTopicSubject}}

Blev stoppet af politiet igen i går pga Tulle og Kaizer. De syntes efterhånden der er kommet lidt for mange unge mennesker i Korør, som har anskaffet sig en muskelhund, så nu er politiet begyndte at tjekke de hunde de møder på gaden. Der er godt nok os kommet mange af dem.
Det er os helt fint med mig, men er bare så træt af at bive stoppet en gang om måneden for st blive spurgt om de samme spørgsmål altid. Ved at den ene betjent godt ved hvem jeg er da, vi har haft vores diskussioner med min gamle hund, så han kan udemærke godt kende mig.
Men som jeg stod og snakkede med den ene politibetjent så er det så synd for muskehunderacerne at de skal falde i de forkerte hænder, for da han fik et kæmpe kys af Tulle var hun jo faktisk en rigtig sød hund smiley
Kaizer er kun mors hund lige for tiden, og gider ikke rigtig snakke med andre, så han stod pænt og ventede på at vi kom videre.

Men en ting som politiet virkelig gik op i var om hundene var forsikret, og nu er mine forsikret med både ansvar, udvidet ansvar og sygeforsikring, så der var ikke noget der. Men som de sagde at over halvdelen af alle de unge mennesker som render rundt med muskelhundene i Korsør, ikke engang vidste noget om forsikringer os chipmærkning af hunde, da havde jeg det bare sådan, "Hvem fanden er så dumme at lade unge mennesker købe sådan nogel hunde, nå de kun bliver brugt som potensforlængere"?

Ja jeg forstår det ikke. ( Er selv ung, ved det godt, men bruger nok hovedet lidt mere end andre på min alder, da mine hunde er familiehunde, som skal kunne fungere i en familie ellers får de fred. Det lyder hårdt, men heller det, end de skal kastes rundt, blandt alle mulige mennesker, som ikke magter dem.)

Måtte bare lige ud med det, da jeg syntes det er synd at unge mennesker som kun har de hunde som potensforlængere skal ødelægge det for os andre.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Muskelhunde i Korsør.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce