Karelsk Bjørnehund

Karelsk Bjørnehund

Medlemmer: 36
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
458 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hva er ??? Hva er ???

gennemsnits alderen på hvad en kareller bliver, er der nogen der ved det???

Hvis en kareller har haft det det hådt som hvalp, ved at måske blive mishandlet eller i den dur, kan det også have betydning på hvor gammel den måske bliver...

hvor gamle er jeres kareller, og virker de stadig friske endnu??

Talli er 5 år, og synes hun begynder og virke gammel, og hun er blevet mishandlet som hvalp, og har altid været lidt sky i det...

Håber vi kan få lidt indput her

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 1.400 kr.
  • Opsætning af hylde og Pullop bar 900 kr.
  • Lapning af dæk hos mig 800 kr.
  • Spot på badeværelse 4.500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 700 kr.
  • Beslag til hylder der flyttes 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hva er ???
  • #2   27. maj 2008 ved det faktisk ikke, men der er jo mange faktorer der spiller ind. sygdom, foder, miljø, osv......

Men som en anden spidshund vil jeg tro, en 6,7,8 år..

• #4   27. maj 2008 jamen hun fik en god famillie til at starte med, men de måtte af med hende pga. allergi, og der sendte de hende til en hunde formidler, som var 2 ældre mennesker og som nok ikke har kunne styre hende, vi tror ikke hun har fået særlig meget mad, hun er blevet slået og ødelagt der... så ved ikke om det måske kan have noget at sige...

Ja det er lige pludselige det sidste halve år, hun har virket anderledes og sådan lidt gammel i det...

Men hun skal vaccineres nu her, så kan dyrlægen tjekke hende

• #5   27. maj 2008 Min gamle Kareler, blev 10. han fik en rygmag lammelse og måtte aflives akut. Men har kun været hos os.
    Min blanding er nu 10½ ham fik jeg fra internat da han var et år, og havde ikke haft det godt hos den "gamle" familie. Han er frisk og det er ikke til at se på ham han er gammel. Det er dog først i år han er begyndt at sove mere, og han har idag fået konstaterer begyndende slidgigt. men han er også en hund der er blevet brugt meget, med agility, lydighed og en masse stævner, ect.
    Så man siger jo ca 10 til 12 år i gennemsni for store hunde. (ikke enorme hunde som fx garndanoir) *S*t

• #6   27. maj 2008 okay takker for kommentarene...

Men Talli sover meget.... så det er måske ikke så godt??

• #7   27. maj 2008 Jeg syntes der var en klar grænse når hunden blev 3 og 5... man kunne godt mærke den var blevet ældre.
    Han sov mere, var ikke så fjollet, og prøvede ikke grænser hele tiden.
    Du kan evt få taget en blodprøve, så er du da sikker på det ikk er nyre, hjerte/ lungeorm ect.

• #8   27. maj 2008 det er jo det det tror jeg at jeg vil prøve...

Håber jo på vi stadig har hende i hvertfald 5 år mere

• #9   28. maj 2008 Misko han er 6 år..og han er stdig super frisk og fræk hehe... håber på at han holder mindst 5-6 år endnu!!!!

Kommentér på:
Hva er ???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce