kræmmermarked kræmmermarked
IDag var min kæreste og jeg på kræmmermarked i sørby, det skal lige siges at det er ret stort og der er rigtig rigtig mange mennesker... jeg kan simpelhen ikke forstå dem som kan finde på at tage deres hunde med på kræmmermarked. For det første var der 1000 vis af mennesker for det andet var der 28 grader og de kunne næsten ikke være der da der var så klemt.. hvorfor at jeg skriver dette brev er fordi at jeg selv næsten faldt over en lille chivava de havde to med, og jeg kunne slet ikke se dem.. Alle de andre hunde så ud til at have det forfærdeligt, man kunne ligsom se at de var ved at krybe væk.. stakkels hunde syntes jeg..
Men hvad syntes i om det, skal man tage sin hund med på kræmmermarked??
jul 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Hunde: 5 Emner: 35 Svar: 745
Jeg skal bruge det når jeg skal til store indendørs prøver hvor det er mange mange mennesker overalt, og det skal mine hunde lære sig at det er ok. Det kan jeg kun opnå, via at opsøge hvor det er mange mennesker på det samme sted.
Selvføllelig kigger jeg på mine hunde at de ikke føler sig trykket eller dårlig tilpas.
Hvis man tager med hundene til marked så skal det være i træningssyfte og ikke noget andet = man holder øje med sin hund hele tiden.
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 109
jul 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Hunde: 5 Emner: 35 Svar: 745
mar 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 36 Svar: 221
Hun er desuden lykkelig når hun får lov til at være ved min side heletiden og har faktisk lige været med i Belgien i 5 dage nede i bjergene for at prøve at træne i andre luftforhold og hun klarede både turen derned i bil ( over 11 timer hver vej) samt opholdet dernede til et 13 tal!!!
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.727
Det kunne hun godt li og hun fik masser nus og klap af alle mulige :o)
dec 2007
Følger: 44 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 706
Men lidt efter lidt faldt han ned på jorden igen og synes at det var ret sjovt at der var så maaange folk at se på og der var ret mange andre hunde også..¨Vi har taget vores hund med i byen lige fra vi fik ham som 8 ugers hvalp...
Og det er jo også synd for dem ligesom Stine siger at lade dem sidde i en kogende bil...
dec 2007
Følger: 44 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 706
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 98 Svar: 2.503
jun 2007
jun 2007
kræmmermarked
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside