{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.300 visninger | Oprettet:

Underlig opringning {{forumTopicSubject}}

Hej

Vige fortælle jer om en mærkelig opringning jeg fik i går.
Vi var på vej hjem fra udstilling så jeg var meget træt og glæde mig bare til vi var hjemme, så ringede min mobil og det var så en dame som sagde at hun havde kigget på min hjemmeside og ringede fordi jeg havde en japansk spids, og så sagde hun et navn jeg ikke hørt og så ævlede hun løs om noget med at to japansk spids der var bror og søster og noget med nogle andre hunde og noget med at passe hunde, ja jeg fattede ikke noget.
Da der var gået lidt fik jeg så fat i at hun selv havde to hanhunde en japansk spids og så en anden stor hund og passede en japansk spids og en pudel og det var tæver og de havde lige været i løbtid men japanerne havde blødt lørdag morgen, hvor hun så kom ud i have sad de sammen de to japanere og hun gik i panik og prøvede at skilde dem ad men det ikke så godt og tæven skreg, så har hun så haft talt med nogle og vidste så hvorfor de hang sammen, og så samme aften skete det så igen, hun havde så sendt begge tæver væk søndag, jeg fandt aldrig ud af om det var til nogle private eller i pansion.

Det jeg så skulle svare på var om de kunne få hvalpem nu hvor hun ikke var i løbetid.
Ja jeg var stadig forviret men fik sagt at jeg mente at nogle tæver kunne være i løb i op til 5uger så hun var stadig i løb for ellers ville hun ikke lade hannen parre og hannen ville hellere ikke parre hende.

Ja så spurte hun til hvad der skete ved at det var bror og søster.
Ja jeg sagde at det nok ikke var godt, så sagde hun at hun havde fået afvide at det ikke var lige så slemt som hvis det var mor og søn. Men jeg anbefalede en abort.

Ja og så et spørgsmål gik på at tæven havde skreget og det var sådan de havde opdaget det på. Ja det ved jeg ikke noget om så kunne ikke svare hende.

Og det sidste var om hendes han villle forandre sig efter han havde fået lov til at parre, det sagde jeg ikke de troede.

Ja jeg må indrømme at jeg var noget overraket, og så skulle jeg jo lige se om jeg kunne huske noget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlig opringning
Kommentér på:
Underlig opringning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce