{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Send en venlig tanke til min gamle tøs {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
jeg har brug for en venlig tanke til min 6 år gamle tæve som fik fjernet sin liv moder sidste mandag ...
hun pleje at være en meget stor og rubust dame med masser af pels så der for havde hun tabt sig en hel del inden hun kom på bordet og havde lidt et stort blod tab. Derfor kæmper hun nu en brag kamp for sit liv...
Håber i vil sende en tanke til hende.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Send en venlig tanke til min gamle tøs
  • #1   10. jun 2008 Jeg sender alle mine tanker til hende, og håber for alt i verden at hun klarer den - alt andet ville være urimeligt!

• #2   10. jun 2008 Mange tak mette j har brug for det

• #3   10. jun 2008 Krydser alle fingrene for hende, håber det går hurtigt fremad.
    Min gl. tøs fik også fjernet livmoderen, men her gik alting heldigvist fint efter operationen, selvom hun var meget sløj lige før.
    Har lige været forbi dine præsentationer, rigtig dejlige hunde begge to.

• #4   10. jun 2008 Det kan jeg ihvertfald godt forstå.. Jeg krydser alle led og lemmer!
    Og så håber jeg, at du holder os opdateret

• #5   10. jun 2008 Mange tak min dyrlæge siger også at det nok skal gå men det er svært når hunden bare ligger på gulvet og ikke vil gå men hund var meget svag ind operationen da hun kun vejede 29 kg men på en uge har hun taget 3 kilo på på en uge men hun er svag pga hendes kæmpe blodtab ...

• #6   11. jun 2008 hej.. håber da af hele mit hjerte at hun klare det.. alle de beste tanker går her fra santos og fam...

stort opmuntrende knuzzz

• #7   11. jun 2008 held og lykke smiley det er aldrig sjovt når vores hunde er syge ... fingrene er krydset og de bedste tanker er sendt til dig og din dejlige vuffer

• #8   11. jun 2008 desværre må jeg meddele af hun døde idag kl 11.20 det var lidt hårdt

• #9   11. jun 2008 Din stakkel - min dybeste medfølelse, havde håbet på en lykkeligere udgang.
    Desværre hjalp alle vores tanker og krydsede fingre ikke din dejlige hundepige.
    Selvfølgelig er det hårdt nu, men husk de dejlige stunder, du har haft med hende, og hun er bestemt også værd at knuse et par tårer over....
    Mange hilsener
    Kirsten

• #10   12. jun 2008 det er vi meget kede af at høre.. kan kun forestille mig hvor hårdt det er.. vi føler virkelig med jer.. men som kirsten også skrev så prøv om i ikke kan huske alle de gode og sjove stunder i har haft sammen..selv om det nok er meget svært i denne svære tid..

mange medfølende og trøstende knus fra santos og hans fam.

• #11   12. jun 2008 mange tak det gør vi også vi ser billeder og snakker om de sære ting der gjorde at hun var sjov... vi har jo hendes datter hos os endnu så der er ikke helt tomt hjemme hos hos

Kommentér på:
Send en venlig tanke til min gamle tøs

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce