{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

skue på Søndag {{forumTopicSubject}}

Ej hvor har jeg været sløv på HG men håber i kan bære over med mig..

Cadence skal med til skue på søndag og det er bare flere mdr. siden jeg har tilmeldt hende, men har lidt fortrudt, men okay det er jo mest for sjov, Cadence er bare en vidunderlig hund og over smuk i mine øjne, men kan godt se at når jeg ser andre havaér så er hun meget bagud med pelsen stadig, den er ikke så lang endnu og hun har ikke så meget af det, og så er hun stadig undervægtig, desværre, vi har gjordt en masse men mad er bare ikke noget spændende for hende, tog til dyrlæge med hende for 1½ mdr siden og hun sagde noragtig der samme som vi allerede prøvede på, af putte noget spændende oven på hendes piller og håbe på hun tog lidt på, det gjorde hun også hun vejede 4,3kg og tog 300 g på (4,6kg), men i de varme dage har hun næsten ikke spist noget så har hun tabt sih til 4,4 kg igen, så hun er jo en del undervægtig =( er lidt trist for jeg vil bare det bedste for hende. er der nogle at jer der har prøvet det samme, nogle siger at hun måske skal have mere tid, hun er nu 14 mdr. så har har vel sin fulde figur, pels osv?

ps hvornår holder pelsen op med at filtre helt vildt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skue på Søndag
  • #3   14. jun 2008 mange tak Charlotte, det må jeg prøve, hvilken en skal det så være?

• #5   15. jun 2008 Hej Julie.

Du er ikke den eneste der har været sløv her på HG - Det har vi vist alle - Men det er jo også sommer og derfor vores liv foregår mere andre steder end her *GG*

Med hensyn til udvikling af havaneser: Både min dyrlæge og opdrætter taler om at de først er færdigudviklet i 2 års alderen, nogle endda helt op til 3 årsalderen. Jeg ved at nogle dommere ser ligesådan på det, altså de ca 2 år.

Penjos pels er først nu ved at have overstået det der pelsskift. Ligeså med at hans krop er ved at have sat sig.

Jeg prøvede også med ekstra kraftfoder til ham, hvilket relsuterede i diarre. (Penjo vejer 4,9 kg nu, har været oppe på 5,1 kg inden varmen og løbske tæver var i nærheden)

Forresten var standarden for havanesere i ft vægt max 6 kg. I dag er der højde indført i standarten istedet.

Hvorom alting er: Held og lykke til skuet smiley

Terese

• #6   15. jun 2008 PS - Det var den fra Royal Canin Penjos mave ikke kunne kapere. Købte den sidste år i Grenå. Men måske Cadance kan.

• #8   15. jun 2008 mange tak for de gode ide, det er godt med lidt støtte =)

jeg tror jeg vil prøve det fra RC, det er jo forsøget værd *SS*

• #11   16. jun 2008 Hej Charlotte N.

Hun klarede det da fint din datter =)

jeg har ike meldt mig til Grenå alleigevel, da jeg lige skal havde Cadence til at tage lidt på, så vi holder lige en pause, desværre.

Hyggeligt at se jer alle, og sorr vi forsvandt så hurtigt, men kæresten havde ikke så meget tålmodighed, men så har han da set hvordan det forgik =)

• #12   17. jun 2008 Hej Julie.

Ja de mænd.. Min er heller ikke vild med det udstilleri - Al den ventetid! Men Bornholm tager han med til - fordi vi så småferierer samtidig Hi hi.

Jeg havde også vores store søn med en gang - Det kan jeg ikke overtale ham til mere - selv med løfte om lov til at låne mors dyt smiley

Lige et godt råd ang foder skift - Husk at gøre det langsomt - bland lidt af det nye i det gamle og øg mængden af det nye foder efterhånden. Hvis du bare skifter kan hendes stakkels mave gå helt i udu smiley
    Og som Charlotte skriver - så er tæver jo som oftest mindre end hanner.

Hvordan gik det i øvrigt på skuet?

• #14   18. jun 2008 Godt gået af din datter Charlotte smiley

• #15   19. jun 2008 Jo det gik fint på skuet. Chico blev BIR ud af 4 hunde, men ikke placeret i bedst i gruppen. Cecilie gik barn og hund og blev nr. 2. Andreas gik også barn og hund, men blev ikke placeret. Så alt i alt en hyggelig dag.

• #17   19. jun 2008 Charlotte. Kan du ikke maile dem til mig, er da lidt nysgerrig.

Kommentér på:
skue på Søndag

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce