Vild med mopse :)

Vild med mopse :)

Medlemmer: 107
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
916 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Rækker tunge?? Rækker tunge??

Hejsa..

Måske nogen kan hjælpe os og svare på dette.
Det som om Louis "rækker tunge", ikke hele tiden, men flere gange om dagen. Og også nogle gange når han sover. Har kigget på billeder og videooptagelser fra da han var lille, der var ingenting. Så ved ikk om det er en dårlig vane han har fået sig hehe, eller hvad det er. Han har ikke vejrtrækningsproblemer eller lign.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rækker tunge??
  • #1   15. jun 2008 mopsen skal jo ha underbid, så det er ikke derfor.
    Det er fordi tungen er for lang... Og det er desværre ikke ønskværdigt...

• #2   15. jun 2008 Jah lidt underbid er der da, hehe...
    Men uanset hvad kan vi alle jo nok blive enige om at mopsen er det perfekte dyr! smiley

• #3   15. jun 2008 den perfekteste af dem alle smiley hahaha når først man har haft en mops kan man ikke forstille sig at leve uden

• #4   15. jun 2008 ønskværdigt er da et langt pænere ord end at sige det er en fejl, eller den er i stykker, eller lign...... Ved ikke hvordan jeg ellers skal skrive det uden folk så tror jeg mener den er grim eller lign. For det er ikke det det handler om. Det handler om at en race har nogle retningslinier den skal opfylde for at være en "rigtig" en af slagsen... Men dermed jo ikke sagt at den ikke er noget værd eller at den ikke er en skøn hund. Det er bare ikke ønskværdigt at den ser "forkert" ud........

Men det står i standarten at den skal have underbid, så har den ikke det, er det også betegnet som en fejl.....

Og ja alle hundeejere synes gerne deres er den skønneste, men vi ved jo godt når det kommer til stykket, at så er det min der er den sødeste smiley haha

• #5   15. jun 2008 Det er da ikke kritik. Det er bare fakta... Siger jo også min har fejl... Det er da heller ikke kritik. Igen bare virkeligheden......
    Det er et debatforum og man kan altså ikke forvente at der intet andet må skrives end lige det der spørges om og intet andet....

Kommentér på:
Rækker tunge??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce