{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

Død skole sekretær {{forumTopicSubject}}

Ja, der skete noget rigtig sørgeligt idag på vores skole. Jeg vidste godt at vores sekretær var syg, men ikke så syg. Hør hvad vores inspektør har skrevet:

Odsherred Kommune.
Til elever og forældre på Grundtvigsskolen.

Det er med dyb sorg, at vi på grundtvigsskolen fik at vide, at vores sekretær, Jannie Rasmussen, tabte kampen mod kræften den 18. juni kun 40 år gammel. Jannie Rasmussen har været ansat på Grundtvigsskolen siden 1996.

Hele personalet er i dag informeret, og klasselærerne har talt med deres klasse om dødsfaldet.

Det er et særdeles stort savn for Grundtvigsskolen og slet ikke til at fatte, at Jannie Rasmussen ikke længere er hos os, og tankerne går især til Jannies to piger: Josefine fra anden klasse og Nicoline fra syvende klasse.

Æret være hendes minde
Med venlig hilsen Hanne-Lise Holmberg!

Jeg blev rigtig ked af det da jeg hørte det og jeg synes det er rigtig synd for døtrene og jeg kender dem også. Christina (dansklære) fik en tåre i øjet da hun meddelte dødsfaldet. Og hun døde her i nat"?! Det var slet ikke til at fatte. Jeg har kendt Jannie og jeg har aldrig i mit liv oplevet at en bekendt dør. Jeg følte sådan tomhed og det var vel nok underligt. Hvem skal nu komme og tysse på drengene når de larmer? Hvem skal nu komme og trøste pigerne når de er kede af det? ej, det er ret udnerligt og hårdt, især for døtrene.

R.I.P Jannie Rasmussen. Mine tanker er hos dig, og jeg skal nok hjælpe dine døtre.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Død skole sekretær
Kommentér på:
Død skole sekretær

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce