Død skole sekretær {{forumTopicSubject}}
Ja, der skete noget rigtig sørgeligt idag på vores skole. Jeg vidste godt at vores sekretær var syg, men ikke så syg. Hør hvad vores inspektør har skrevet:
Odsherred Kommune.
Til elever og forældre på Grundtvigsskolen.
Det er med dyb sorg, at vi på grundtvigsskolen fik at vide, at vores sekretær, Jannie Rasmussen, tabte kampen mod kræften den 18. juni kun 40 år gammel. Jannie Rasmussen har været ansat på Grundtvigsskolen siden 1996.
Hele personalet er i dag informeret, og klasselærerne har talt med deres klasse om dødsfaldet.
Det er et særdeles stort savn for Grundtvigsskolen og slet ikke til at fatte, at Jannie Rasmussen ikke længere er hos os, og tankerne går især til Jannies to piger: Josefine fra anden klasse og Nicoline fra syvende klasse.
Æret være hendes minde
Med venlig hilsen Hanne-Lise Holmberg!
Jeg blev rigtig ked af det da jeg hørte det og jeg synes det er rigtig synd for døtrene og jeg kender dem også. Christina (dansklære) fik en tåre i øjet da hun meddelte dødsfaldet. Og hun døde her i nat"?! Det var slet ikke til at fatte. Jeg har kendt Jannie og jeg har aldrig i mit liv oplevet at en bekendt dør. Jeg følte sådan tomhed og det var vel nok underligt. Hvem skal nu komme og tysse på drengene når de larmer? Hvem skal nu komme og trøste pigerne når de er kede af det? ej, det er ret udnerligt og hårdt, især for døtrene.
R.I.P Jannie Rasmussen. Mine tanker er hos dig, og jeg skal nok hjælpe dine døtre.
nov 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 11
går i sallys klasse
okt 2006
Følger: 32 Følgere: 28 Hunde: 3 Emner: 60 Svar: 608
Team Flodhest: Ja, Anna, det gør du. Hvad tænkte du da Christina sagde at hun var død?
Mie: Ja, mange tak.
Vi skal være meget søde mod pigerne og det er spevielt drengene som nogle gange gik rundt og drillede hende lidt, men vi skal være søde, men ikke sådan at alle skal flokkes rundt om dem og spørge om alt muligt som f.eks: Hvordan er det at din mor er død? Er det ikke svært? Kan du klare det? Bla bla bla? O.S.V. Det er jo meget synd og man vil godt trøste dem, men det skal ikke være for meget bare lige et glad blik og et smil, det vil være godt og så snakke lidt med dem om nogen andre ting.
dec 2007
Følger: 71 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 62
okt 2006
okt 2006
nov 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 11
okt 2006
Død skole sekretær
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside