{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

forsikringsproblemer! {{forumTopicSubject}}

Ja nu er vi jo blevet de uheldige ejere af en lille fransk der har fået konstateret hårsækkemider...

Vi har ikke været hurtige nok til at få oprettet hundesygeforsikring på hende før end at hun blev syg smiley

nu har jeg så snakket med Alm. brand for at få lavet en til hende, i ren og skær panik over afslag kom jeg til at sige at hun var sund og rask (ups) :S

mit spørgsmål er nu, er der nogen der ved om det er en grund til at de ikke vil forsikre os da det jo i længden kan blive en dyr omgang... har ikke haft nerver til at ringe til dem for at spørge fordi jeg er bange for afslag smiley

Håber i kan hjælpe derude, jeg er virkelig bare nervøs for at der ikke er nogen forsikringsselskaber der vil hjælpe os?

(undskyld det lange indlæg...)

Knus Abby´s moar

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forsikringsproblemer!
  • #1   20. jun 2008 Der står i policen at sygdomme opstået før forsikringen er lavet ikke dækkes, dvs at hvis der er en dyrlægeregning på behandling af hårsækmider før policen træder i kraft dækker de ikke, der er også en 30 dages periode før de dækker. Desværre er jeg ikke sikker på de dækker hårsækmider, da Alm Brand ikke dækker hudsygdomme på franske. (er ikke 100% på om hårsækmider går der ind under)

• #2   20. jun 2008 hmmm jeg fik at vide at jeg også ville få tilsendt papire over hva de dækker og hva de ikke gør... men den har jeg ikke fået!

• #3   4. aug 2008 Hej, jeg sidder selv og kigger på hvilken forsikring jeg skal tegne. En ting jeg ligger meget vægt på er at den gælder hele hundens liv, det er jo ikke smart at den stopper når hunden bliver ti, det er jo tit derefter man får brug for det. Bare så I også er obs på det...:)

Kommentér på:
forsikringsproblemer!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce